فعالیت های بازاریابی

تعداد 100 مورد تحقیق و مقاله و پایان نامه و پروژه دانشجویی در مورد فعالیت های بازاریابی در وب سایت یافت گردید. این نتایج یافت شده می تواند شامل پایان نامه، پروژه دانشجویی، تحقیقات و مقالات دانش آموزی، طرح کسب و کار و همچنین گزارش کارآموزی دانشجویی درباره فعالیت های بازاریابی باشد که می توانید از این تحقیقات و مقالات فعالیت های بازاریابی در پروژه های دانش آموزی و دانشجویی خود در کلیه مقاطع تحصیلی و کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا استفاده نمائید.

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

مقدمه رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمانها امروز از حالت وظیفه ای خارج شده‌اند و به صورت مشارکتی درآمده‌اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید‌، زمان ستاد برای تولید ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده: مطالعات متعددی اثبات کرده اند که تعیین بهای تمام شده محصولات و خدمات در هر بنگاه اقتصادی یکی از فرضیات انکارناذیر می باشد .با تعیین دقیق بهای تمام شده می توان ضمن حضور در صحنه رقابت با سایر تولیدکنندگان آن محصول با آنالیز سفارشات مشتریان و یا تقاضای بازار حجم تولید سالیانه را تعیین نمود. از سویی با توجه به نقش ...

تعداد صفحه: ۱۵۸ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مدیریت

مقدمه در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی عامل نگرانی و تحیر می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط ...

تعداد صفحه: ۱۱۶ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی کامپیوتر

فصل اول ضرورت محل یابی خطا در شبکه های توزیع 1-1-مقدمه مصرف کنندگان نهایی انرژی الکتریکی همواره خواستار دریافت مداوم برق با کیفیت مناسب هستند . بنابراین در بهره برداری از شبکه های توزیع در اصل اساسی ذیل مطرح می گردد : تداوم ارائه سرویس[1] به مصرف کنندگان حفظ کیفیت مناسب سرویس[2] تداوم ارائه سرویس به مصرف کنندگان : فعالیت اصلی مراکز حوادث شرکتهای توزیع در تداوم توزیع الکتریکی به ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

-1 مقدمه : یک شرکت قبل از ورود به بازار های خارجی، باید اهداف و سباستهای بازاریابی بین المللی خود را روشن سازد. به عبارت دیگر اولاً باید تصمیم بگیرد می­خواهد در بازار خارجی به چه حجم فروش دست یابد(بعضی از شرکتها به عنوان هدف سهم کم را در بازار انتخاب می­کنند) ثانیاً باید تعیین کند می­خواهد در چه تعدادی از کشورهای خارجی به فعالیت بپردازد و در نهایت باید تصمیم بگیرد می­خواهد در چه ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی صنایع غذایی

مسئله ی تحقیق : با توجه به اهمیت موضوع تبلیغات و اثر آن بر میزان فروش آوری شرکت ها در گذشته و حال تصمیم گرفتیم به بررسی اثرات هزینه ی تبلیغات بر فروش شرکتها بپردازیم . پیشینه ی تحقیق : انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند . تاریخ تبلیغات را درجهان به سه دوره تقسیم کرده اند . 1- دوران ماقبل بازاریابی و مبادله ی کالا با کالا که در اواخر این دوران صنعت چاپ پا به ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی کشاورزی زراعت

مقدمه از دیر باز بحث بررس بازار مرد توجه برخی از متخصصین امر بوده است . و حدود نوسانهایی در قسمت محصولات کشاورزی حکایت از آن دارد که از یک سو نظامهای مناسب قیمت گذاری و توزیع برای محصولات کشاورزی در داخل کشور وجود نداشته و از طرف دیگر ناکارایی و نارسایها در بازار محصولات کشاورزی (در فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده حاکم است به طورکه در این باره بررسی ها مختلف نشان می دهد که ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

انتقال به صنعت مهمانداری: صنعت مهمانداری درمیانه ی انتقال بااثر واقعی هررویه ازصنعت به خوبی سهام داران آن است.ماهیت انتقال به مهمان داری تکامل تدریجی آن ازصنعت محصول محوربه صنعت مشتری محوروحساسیت به مارک است. استراتژی محصول محور که تولیدات وسرویس های حمایتی درباره ی درک نیازها وخواسته های مشتری توسعه می یابدمی باشد. آنگاه این محصولات به مشتریان از طریق فروش ،بازاریابی و سیستم ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی کشاورزی زراعت

چکیده: موضوع بحث انگیز روند افزایشی ضایعات مواد غذایی، یکی از چالشهای جدی اکثر کشورها به ویژه، کشورهای در حال توسعه است، سیاستمداران و اندیشمندان مجامع علمی در جهان سوم درصدد برآمده اند برای کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در مراحل کاشت، داشت و برداشت و مراحل توزیع و مصرف چاره اندیشی کنند. بر همین اساس ضرورت دارد به خط مشی سیاست کلان، راهکارهای عملی و اجرایی جهت جلوگیری از ضایعات از ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

مقدمه کشور ایران‌ با تنوع‌ وسیع‌ آب‌ و هوایی‌ در پاره‌ای‌ از مناطق‌ آن‌ در زمینه‌ تولید برخی‌ از محصولات‌ کشاورزی نظیر پسته‌، خرما، کشمش‌، بادام‌، گردو، زعفران‌ و زیره‌ و زرشک‌ از مزیت‌ نسبی‌ قابل‌ توجهی‌ برخوردار است ‌، لذا جهت‌ اتخاذ سیاست‌های‌ مطلوب‌ در زمینه‌ بهبود نظام‌ بازاریابی‌ و بازاررسانی‌ و توسعه‌ صادرات‌ آنها نیاز به ‌مطالعات‌ اقتصادی‌ به‌ صورت‌ علمی‌ حائز اهمیت‌ ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

مقدمه وضع اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشور های متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتابهای بازاریابی آنها در ایران بدون استفاده است. اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود. ترقیات , اکتشافات و اختراعات قرن بیستم به علت احتیاجات نظامی , بیشتر در رشته های فیزیک و مکانیک متمرکز شده و نصیب ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: تحقیق مقاله روانشناسی

تکنیک های خلاقیت به عنوان ابزاری برای رشد خلاقیت و افزایش توان حل خلاق مسئله کمک شایانی به توان فرد در تمام مراحل خلاقیت و فرآیند حل خلاق مسئله می نماید . بعبارت دیگر هریک از تکنیک های خلاقیت ، مرحله یا مراحلی از فرآیند خلاقیت را تقویت می کنند . این تکنیک ها فردی و گروهی می باشند که تکنیکهای فردی شامل: توهم خلاق و تکنیک چرا؟ تکنیکهای گروهی شامل : طوفان فکری ، دلفی ، سینکتیکس و ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

چکیده: بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

سودآوری، رویا و آرزوی همه‌ی شرکت‌ها و مدیران است، اما مانع بزرگی به‌نام هزینه‌ها، می‌تواند تمام رویا‌ها و آرزوهای یک شرکت را دست نیافتنی کند. وقتی نمودارها روند صعودی هزینه‌های سازمان را نمایش می‌دهند نه تنها نشان می‌دهند که سلامت سازمان در خطر است بلکه می‌توانند زنگ‌ها را برای مدیران نیز، به‌ صدا در آورند. هزینه، نزد مدیران وسهام داران، واژه‌یی دوست داشتنی به شمار نمی‌رود. اما ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

سیستم های خرید در گذشته وجود یک کارخانه و تولید برای او کافی بود، درحالی که امروز تولید به مرحله بلوغ رسیده، بازار گسترش یافته و فروش نیاز به فعالیت بیشتری دارد؛ ▪ قبلاً فقط حضور او در بازار نشانه فروش بود، اما امروزه ازنظر اجتماعی، فناوری واقتصادی در جایگاه جدیدی قرارگرفته است؛ ▪ در گذشته او به نیاز مصرف کننده به سادگی پاسخ می داد درصورتی که مصرف کننده امروزی به صورت یک شهروند ...

تعداد صفحه: ۷ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با ...

تعداد صفحه: ۱۰۰ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

باب سوم - فصل دوم - مالیات بر در آمد کشاورزی‌ ماده 81- درآمد حاصل از کلیه فعالیتهای کشاورزی، دامپروری،دامداری، پرورش ماهی و زنبور عسل و پرورش طیور، صیادی و ماهیگیری، نوغانداری، احیا مراتع و جنگلها، باغات اشجار از هر قبیل و نخیلات از پرداخت مالیات معاف میباشد. دولت مکلف است مطالعات و بررسی های لازم را در زمینه کلیه فعالیتهای کشاورزی و آن رشته از فعالیتهای مزبور که ادامه معافیت ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

چکیده اغلب کشور های در حال توسعه برای رونق دهی به اوضاع اقتصادی، ایجاد اشتغال و دستیابی به رشدو توسعه اقتصادی پایدار با مشکل کمبود منابع سرمایه گذاری روبرو هستند. کمبود در آمد های ارزی ناشی از صادرات و نرخ ناعادلانه مبادله که اغلب به زیان صادر کنندگان کالاها و مواد اولیه خام در حال تغییر است و انبوه جمعیت و مصرف به نسبت بالااز عواملی است که منابع پس انداز قابل تبدیل به سرمایه ...

تعداد صفحه: ۵ دسته بندی: تحقیق مقاله تحقیق و مقاله رایگان

بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش در موضوع تولید و فروش امروزه دو دیدگاه متفاوت وجود دارد .دیدگاه اول که آنرا دیدگاه مبتنی بر فروش می نامند بر تولید و سپس فروش می اندیشد .در این دیدگاه تولید کننده قبل از آنکه بازار محصول و مشتریان خود را بشناسد اقدام به تولید کالا نموده و آنگاه با توسل به روشهای تبلیغی مختلف تلاش می نماید کالاهای تولیدی خود را در بازارهای مختلف به فروش ...

تعداد صفحه: ۳۱ دسته بندی: تحقیق مقاله اقتصاد

چکیده مقاله: با شکل گیری بازیهای المپیک نوین فرصت های مناسبی برای پرداختن به ورزش های مدرن برای بانوان ایجاد شد. توسعه و گسترش سازمانهای ورزشی بین المللی ضرورت ایجاد جاذبه و فرصت برای پرداختن بانوان را امری ملموس و ضروری ساخت. منشور بین المللی المپیک تأکید ویژه به ایجاد فرصت های مناسب ورزشی برای خانمها و آقایان دارد. ورزش می تواند وسیله ای مؤثر برای قدرت بخشیدن به دختران و زنانی ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: تحقیق مقاله سایر موضوعات

این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهددر این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرندحمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 1واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشدبر اساس ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

بخش اول مدیریت مقدمه : شاید یکی از مهمترین فعالیت ها در زندگی اجتماعی بشر امروز را بتوان مدیریت دانست . درعصر حاضر به مدد این فعالیت است که مأموریت ها و اهداف سازمان ها تحقق می یابند، از منابع و امکانات موجود بهره برداری می شود و توانائی و استعداد انسان ها از قوه به فعل در می آید .مدیران در انجام وظایف خود فرآیندی را دنبال می کنند که شامل اجزائی چون برنامه ریزی،سازماندهی، نظارت ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای آنچه در این شماره از خبرنامه ارائه می گردد، قرار است تاریخچه‌ی مختصری از مدل کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای (Network Marketing) یا بازاریابی چند سطحی (Multi-Level Marketing ) را که بسیاری از دوستانی که در سمینارهایم شرکت می‌کنند و یا عضو خبرنامه‌هایم هستند از من درباره آن می‌پرسند ارائه دهد. امیدوارم که مورد توجه واستفاده شما نیز قرار گیرد. این حقیقتاً ...

تعداد صفحه: ۳۹ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

قبل از آنکه تولیدکننده ای بخواهد کالاهای خود را تولید کند نیازمند این است که از هزینه ساخت کالا ، خرید و توزیع آن و بهای مورد انتظار در یک بازار فروش اطلاع داشته باشد . اهمیت تعیین هزینه و قیمت گذاری : تعیین هزینه و قیمت گذاری عناصر مهمی در بازاریابی و فروش هستند به این دلیل واضح که چنانچه فعالیتهای تجاری مبتنی بر فروش و عملیات تجاری سودآور نباشند هم از دید صرفه فردی و هم از نظر ...

تعداد صفحه: ۶۸ دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت

بازاریابی کالا های غیرنفتی صادرات غیرنفتی ازجمله محورهای مورد توجه برای نیل به هدف جهش صادراتی می باشد که در برنامه های سوم و چهارم توسعه بر آن تأکید شده است. سهم صادرات خدمات فنی مهندسی به عنوان یکی از زیربخش های صادرات غیرنفتی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته به نحوی که ارزش صادرات خدمات فنی مهندسی در سال ۸۳ به ۹۴۱ میلیون دلار رسیده است. با وجود نوپا بودن صادرات خدمات فنی ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: تحقیق مقاله حسابداری

چکیده اغلب کشور های در حال توسعه برای رونق دهی به اوضاع اقتصادی، ایجاد اشتغال و دستیابی به رشدو توسعه اقتصادی پایدار با مشکل کمبود منابع سرمایه گذاری روبرو هستند. کمبود در آمد های ارزی ناشی از صادرات و نرخ ناعادلانه مبادله که اغلب به زیان صادر کنندگان کالاها و مواد اولیه خام در حال تغییر است و انبوه جمعیت و مصرف به نسبت بالااز عواملی است که منابع پس انداز قابل تبدیل به سرمایه ...

تعداد صفحه: ۷۵ دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی فناوری اطلاعات IT

تقسیم‌بندی تجارت الکترونیک تجارت الکترونیک در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت می‌باشد و می‌توان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف کننده یا مشتری (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف کننده و مصرف کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیت‌های تجاری عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیده‌اند. هر چند در آینده فعالیت‌هایت ...

تعداد صفحه: ۱۳۴ دسته بندی: پایان نامه علوم پزشکی

فصل اول: طرح تحقیق: مقدمه کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویکرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای کوچک و بزرگ باعث شد تا ایجاد کارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل کشور بسیار ناچیز بوده و اکثر داروهای مورد نیاز شبکه مصرف از طریق واردات ...

تعداد صفحه: ۸۷ دسته بندی: پایان نامه علوم تربیتی

پایان نامه جهت دریافت مدرک علوم تربیتی مقدمه هوش هیجانی مولفه ی تازه ای است که محققان بسیاری به کاربرد آن در امور مختلف علاقه مندند. نظریه های هوش هیجانی دیدگاه نوین را در مورد پش بینی عوامل موفقیت در زندگی از جمله پیشرفت تحصیلی و مقابله کار آمد با عوامل فشارزا که منشا اختلالهای روانی را فراهم می آورد ، چرا که بسیاری از ویژگی های شخصیتی همچون همدردی ، خودگرایی ، خوش بینی ، خود ...

تعداد صفحه: ۱۲۳ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه کارشناسی ارشد (M.A) رشته: مدیریت اجرایی مقدمه جوامع توسعه یافته کنونی در جریان گذر تاریخی خود به کشف قانونمندیهای اساسی علم اقتصاد دست یافته و با بکارگیری این قانونمندیها به امور اقتصادی خود سرو سامان بخشیده­اند. این جوامع در راستای این حرکت خود امکانات تامین نیازها و تداوم حیات و افزایش رفاه را نیز بدست آورده­اند. هر چند بدیهی است که برای آنان نیز هنوز مشکلات فراوانی ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه امروزه موفقیت شرکتها و موسسات در گرو شناخت آنها از مشتریان و رقبا و سایر عوامل تاثیر گذار بر بازار است. نیازها و خواسته های مشتریان همواره در حال تغییرند و شناخت این تغییرات نیز برای موفقیت بنگاهها حیاتی است. از سوی دیگر ، رقبا نیز به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و در این راه از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد. همچنین تغییر شرایط و قواعد حاکم بر بازار، از جمله تغییرات ...

تعداد صفحه: ۱۵۶ دسته بندی: پایان نامه گرافیک

موضوع این پروژه « راهکارهای موفقیت تجاری و هنری» (در بخش نظری) و ساخت فیلم « واینجاست» ( در بخش علمی) برای اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته ارشد در رشته تصویر متحرک است که مطلب آن در فصل اول شامل تاریخچه فیلم های موفق انیمیشن در جهان و در فصل دوم شامل عواملی است که باعث این موفقیت شده اند از قبیل صدا، حرکت، شخصیت سازی، فیلمنامه نویسی، بازاریابی وغیره ...........در پایان کار هم به ...

تعداد صفحه: ۹۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت اجرایی 1-مقدمه : در هم تنیدگی وافزایش نیروهاو عوامل تعیین کننده در بازار ، حضور رقبای قدرتمند و همچنین تغییر بی وقفه و مداوم سلایق مشتریان و بالا رفتن سطح انتظارات آنها ، شرکتها را با مخاطرات و چالشهای عمیقی مواجه نموده و پیچیدگیهای شناختی و تحلیلی از بازار، استیصال مدیران را در پاسخگویی به این تحولات با استمداد از سبکهای سنتی به همراه ...

تعداد صفحه: ۱۲۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیM.A گرایش: بازاریابی چکیده تبلیغات پیشبردی یکی از چهار عنصر اصلی ترکیب عناصر بازاریابی شرکت است. ابزارهاى اصلی تبلغات پیشبردی، شامل پیشبرد فروش، روابط عمومی ، فروش شخصی، بازاریابی مسقیم،آگهی های تبلیغاتی میباشند. این ابزارها در هماهنگی با یکدیگر، امکان نیل به اهداف ارتباطی شرکت را فراهم مى‌سازند. هدف اصلی این تحقیق ...

تعداد صفحه: ۲۱۹ دسته بندی: پایان نامه مهندسی کشاورزی زراعت

1 مقدمه تحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ که‌ در کشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانکه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ کشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ که‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ کننده‌ای‌ در فرایند توسعه‌ این‌ کشورها ...

تعداد صفحه: ۶۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی کشاورزی زراعت

مقدمه: کاهش درآمد حاصل از صدور نفت و نوسانات شدید آن، افزایش جمعیت کشور، کاهش قدرت خرید، درآمدهای نفتی در نتیجه به هم خوردن رابطه مبادله به نفع کشوری صنعتی و پیشرفته در راه تجارت با کشورهای جهان سوم و از همه مهتر پایان پذیر بودن منابع طبیعی و از جمله نفت باید زنگ خطر را برای ما و خصوصاً برنامه ریزان و سیاست گذاران اقتصادی کشور به صدا در آورده و ما را به این باور رسانده باشد که ...

تعداد صفحه: ۱۰۴ دسته بندی: پایان نامه مهندسی برق

ضرورت محل یابی خطا در شبکه های توزیع 1-1-مقدمه مصرف کنندگان نهایی انرژی الکتریکی همواره خواستار دریافت مداوم برق با کیفیت مناسب هستند . بنابراین در بهره برداری از شبکه های توزیع در اصل اساسی ذیل مطرح می گردد : تداوم ارائه سرویس[1] به مصرف کنندگان حفظ کیفیت مناسب سرویس[2] تداوم ارائه سرویس به مصرف کنندگان : فعالیت اصلی مراکز حوادث شرکتهای توزیع در تداوم توزیع الکتریکی به شبکه ...

تعداد صفحه: ۲۲۰ دسته بندی: پایان نامه مهندسی کشاورزی زراعت

پروژه میان دوره -1 مقدمه تحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ که‌ در کشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانکه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ کشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ که‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسیار مهم‌ و تعیین‌ کننده‌ای‌ در فرایند ...

تعداد صفحه: ۲۱۱ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه دوره کارشناسی ناپیوسته حسابداری فصل اول مقدمه 1-1- مقدمه در نهایت ، قرن بیستم، شرکتهای جهان را وادار به گسترش حیطه تفکر در مورد چگونگی اداره امور خود کرد. قرن بیست و یکم بسیار چالشگرتر از قرن بیستم خواهد بود. شرکتهای انتفاعی ، به منظور حفظ یا ارتقای توان رقابت و ادامه حیات خود باید بطور پیوسته شرایط محیط را در نظر داشته باشند و خود را با آن تطبیق دهند. بی‌توجهی به ...

تعداد صفحه: ۱۵۱ دسته بندی: پایان نامه مهندسی کشاورزی زراعت

کارشناسی رشتۀ کشاورزی فصل اول مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت مسأله اهداف و مقاصد تحقیق سئوالات تحقیق متغیرهای تحقیق مقدمه : معمولاً در تحولاّت فنّی و علمی و حتی علوم انسانی و هنری رنسانس منشاء و سرچشمه این تحوّلات و تغییرات ذکر می گردد. شاید بی ارتباط نباشد که موضوع قاچاق کالاهای کشاورزی را نیز از این نقطه تصوّر کنیم[1]، زیرا تحوّلات عظیم صنعتی و علمی لاجرم منجر به تولید ماشین ...

تعداد صفحه: ۳۸۵ دسته بندی: پایان نامه اقتصاد

پایان نامه برای دریافت کارشناسی ارشد (M.A) گروه ارتباطات گرایش : تحقیق در ارتباطات چکیده تحقیق : پژوهش حاضر تحت عنوان «بررسی میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی» (Integrated Marketing Communication ) IMC در محدوده زمانی سال 1386 و در قلمرو مکانی شرکت های خصوصی و دولتی فعال در زمینه تولید مواد شوینده و بهداشتی در تهران صورت پذیرفته است. هدف اصلی این تحقیق ...

تعداد صفحه: ۳۳۶ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

فصل اول کلیات پژوهش 1-1 – عنوان تحقیق بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه در بازاریابی IMC(Integrated Marketing Communications) 1-2)بیان مسأله پژوهش حاضر درصدد پاسخگویی به این سؤال است که بر اساس قرائن موجود تجربی و علمی، مدیران بازارایابی شرکتهای دولتی و خصوصی در زمینه مواد شوینده مستقر در تهران، تا چه میزان با مفهوم جدید ارتباطات یکپارچه (IMC) آشنا بوده و تا چه ...

تعداد صفحه: ۱۷۵ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده در این تحقیق، روابط بین معیارهای غیرمالی و عملکرد مالی شرکت‌های بیمه مکمل درمان مورد بررسی قرار گرفت. در این بررسی معیار رضایتمندی مشتریان به عنوان معیار غیرمالی و درآمد شرکت به عنوان معیار مالی در نظر گرفته شد. جامعه آماری شعب شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در سراسر کشور انتخاب گردید. که با استفاده از فرمول تعیین نمونه ...

تعداد صفحه: ۱۱۶ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجۀ کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : بازاریابی مدیریت بازرگانی چکیده : در دهه های اخیر ، در نتیجۀ جریانات مؤثر اقتصاد جهانی از قبیل : تغییرات فناوری ، شدت یافتن رقابت جهانی و تقسیم بیش از حد بازار ها ناشی از رشد تقاضای مصرف کنندگان برای تولیدات متنوع ،گرایش به صنایع کوچک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است به گونه ای که اغلب کشورهای جهان ، توسعۀ صنایع کوچک ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پروژ نهایی جهت اخذ کارشناسی رشته: مدیریت هتلداری چکیده در دنیای رقابتی امروز ، مشتریان در کانون اصلی توجه هتلها قرار دارند و وفاداری آنان عامل اصلی کسب مزیت رقابتی هتلها است . هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات بوده و متغیرهای اعتماد و رضایت مندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از ...

تعداد صفحه: ۴۲۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای سازمان‌ها از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است و مشتری به عنوان عامل کلیدی و محوری در سازمان‌ها تلقی شده و جهت‌گیری کلیه اهداف، استراتژی‌ها و منابع سازمانی حول محور جذب و نگهداری مشتریان سودآور می‌باشد. لذا موضوع حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکت‌هایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش را در بازار دارند به عنوان یک چالش ...

تعداد صفحه: ۹۷ دسته بندی: پایان نامه مهندسی کامپیوتر

پایان نامه دوره کارشناسی کامپیوتر گرایش سخت افزار چکیده از حدود چهاردهه قبل، اولین کارت های هوشمند به بازار عرضه شدند و به دلیل کاربردهای گسترده آنها با سرعت فزاینده ای در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گرفتند. یک کارت هوشمند عبارت است از جسم فیزیکی کارت که یک تراشه رایانه ای برروی آن نصب شده باشد. ظرفیت حافظه این کارت ها بین 1 الی 64 کیلو بایت قابل تغییر است. از طرفی، قابلیت ...

تعداد صفحه: ۱۵۸ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه روند تحول زندگی بشر از دوران غارنشینی تاکنون همواره تحت تاثیر عامل "تغییر" بوده است . از میان عوامل تغییر به عامل انسانی توجه خاصی مبذول گردیده که از این میان نیز کارآفرینان دارای جایگاه ممتازی می‌باشند. امروزه کارآفرینان به عنوان موتور توسعه اقتصادی مطرح می‌باشند و سعی در تشویق محیط به عرضه بیشتر مدیران کارآفرین و ظهور استعدادهای کارآفرینانه دارند. نخستین گام جهت شناخت و ...

تعداد صفحه: ۱۴۱ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده: خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائۀ خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان ...

تعداد صفحه: ۱۸۱ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده: ورشکستگی های اخیر شرکتهای بزرگ در سطح بین الملل و نوسانهای بورس اوراق بهادار ایران نیاز به وجود ابزارهایی برای ارزیابی توان مالی شرکتها را نشان می دهد یکی از این ابزارها استفاده از الگوهای پیش بینی ورشکستگی می باشد. با توجه به این ضرورت هدف اصلی این پژوهش تعیین میزان کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی و اهلسون در پیش ...

تعداد صفحه: ۱۲۳ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری چکیده: همه ما می دانیم آن چه که اندازه گیری می شود، انجام می شود. با این حال بسیاری از سازمان هایی که مدیریت دانش را دنبال می کنند فرآیندی برای اندازه گیری دارایی های دانش سازمانی و یا سرمایه ی فکری ندارند. گزارشگری مالی سنتی نمی تواند ارزش واقعی شرکت را محاسبه کند وتنها به اندازه گیری ترازنامه مالی کوتاه مدت و دارایی های ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

دانشکده مدیریت گروه حسابداری چکیده: دارایی در علم حسابداری دارایی عبارتست از کلیه اموال و حقوقی که دارای ارزش پولی باشند. دارایی‌های یک واحد ممکن است پدیده‌های عینی و مشهود باشند. رشد داراییها عبارت است از از تفاوت داراییهای سال جاری و داراییهای دوره قبل و برای نسبی کردن آن مابه التفاوت را برداراییهای دوره قبل تقسیم می کنیم . فرصتهای سرمایه‌گذاری نیز در طی مراحل مختلف چرخه عمر ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

تصمیم گیری درست در سطح بنگاه های اقتصادی ، مستلزم وجود اطلاعات مالی شفاف می باشد.اتخاذ تصمیم های صحیح در سطح بنگاه ها موجب تخصیص بهینه منابع کمیاب شده و باعث استفاده مطلوب از فرصتهای سرمایه گذاری خواهد شد. انعطاف پذیری مالی یکی از عوامل موثر در رشد و شکوفایی واحد های انتفاعی می باشد. انعطاف پذیری مالی عبارت است از توانایی واحد تجاری مبنی بر اقدام موثر جهت تغییر میزان و زمان ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: پایان نامه صنایع دفاع - نظامی

خلاصه ABSTRACT این متن نقش و رل مدیریت علمی و ظرفیتهای آنرا در رابطه با نسبت بین استراتژی اجرایی و عملی منابع انسانی و بدعتگذاری را از دیدگاه و یا از دید پایه ای علمی بررسی میکند . این متن سیر قهقرایی و برگشتی موضوعات گفته شده بالا را بر مبنای نمونه ها و سمبلهای فرضی را در 146 شرکت و تجارتخانه تجزیه و تحلیل مینماید . نتایج حاصله نشان دهنده مثبت و قابل قبول استراتژِی اجرائی و ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

چکیده : بحث بانکداری الکترونیکی [1] چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بین‌المللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیط‌های رایانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد. یعنی یک مشتری بانک می‌تواند خدمات پولی و بانکی‌اش را در هر نقطه جغرافیائی از بانک بگیرد. در واقع در این شکل بانک بیشتر یک موجودیت ...

تعداد صفحه: ۶۹ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

بررسی روشهای بازاریابی در شرکت سامسونگ : پیشگفتار : تبلیغات در زندگی روزمرهٔ ما نقش عظیمی ایفا می‌کند، متأسفانه این موضوع از دید بسیاری از مردم پنهان است، به‌گونه‌ای که حتی گاهی مدیران و صاحبان صنایع، با دیدی ناباورانه و شکاک به تبلیغات می‌نگرند. شاید بتوان به جرأت گفت که غیر از دست‌درکاران این حرفه تقریباً هیچ‌کس از جادوی تبلیغات و مفهوم کاربردی آن به‌درستی اطلاع ندارد، حتی به ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: پایان نامه حسابداری

پیشگفتار : بحث بانکداری الکترونیکی چند سالی است که در فضای کنونی جامعه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است .در سطح بین‌المللی امروز بانکداری الکترونیکی شامل تمامی خدمات پولی و مالی است که در محیط‌های رایانه‌ای در اختیار مردم قرار می‌گیرد. یعنی یک مشتری بانک می‌تواند خدمات پولی و بانکی‌اش را در هر نقطه جغرافیائی از بانک بگیرد. در واقع در این شکل بانک بیشتر یک موجودیت ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

چکیده : دراین مقاله ابتدا مفهوم تجهیزمنابع پولی ومؤلفه های تأثیرگذار برآن مورد بررسی قرار گرفته و سپس در مورد میزان تأثیر ونوع رابطه مؤلفه‌ها برتجهیزمنابع پولی بحث شده است. این مقاله تحقیقی در پی پاسخگویی به این سؤال است که آیا بین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر تجهیزمنابع پولی و موفقیت بانک‌ها ومؤسسات مالی در جذب منابع مالی رابطه وجود دارد؟ در بانکداری نوین مؤلفه های متعددی وجود دارند ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: پایان نامه علوم دامی - دامپروری - دام و طیور

چکیده: - هدف اصلی از انجام این پژوهش بررسی نقش شرکتهای تعاونی روستایی در رفع و حل مشکلات و معضلات دامداریها می باشد که البته این تحقیق به صورت موردی به بررسی نقش این شرکتها در شهرستان ورامین پرداخته است. بر اساس روش نمونه گیری تصادفی و فرمول کوکران، از میان 121 واحد دامداری، 53 واحد برای مطالعه انتخاب شدند. سپس پرسشنامه که در مقیاس طیف لیکرت(از مخالف تا موافق) تنظیم شده بود و ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

1- مقدمه درمحیط نامطمئن و رقابتی امروزی، شرکت‌هایی موفق خواهند بود که نسبت به تحولات سریع بازار، رقبا، نظام‌ های توزیع، رسانه‌ های جمعی و فن‌آوری جدیدی که در محیط آنها رخ می‌دهد بینش و آگاهی بیشتری به دست آورند و بتوانند به طور مؤثر، اهداف، محصولات و خدمات شرکت و مزیت رقابتی خود را به مشتریان بازار هدف بشناسانند. به علاوه از طریق آگاهی‌دادن از وجود محصول یا خدمت جدید، ایجاد ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: پایان نامه علوم اجتماعی و جامعه شناسی

چکیده: هدف از این پژوهش ، بررسی تاخیر در پروازها و نقش آن برسطح رضایتمندی مسافر به عنوان یک مشتری است. در این مقاله تاخیر در پرواز به صورت یک روال معمول و به تفکیک علل بررسی شده و در نهایت راهکارهایی برای کاهش این تاخیرها و افزایش سطح رضایتمندی مسافرین بیان می گردد. در این پژوهش سعی بر این است که به تاخیرهای پروازی به عنوان یک مسئله که می تواند فرصت هم باشد، توجه شده و جوانب ...

تعداد صفحه: ۱۶۴ دسته بندی: پایان نامه علوم دامی - دامپروری - دام و طیور

چکیده: - هدف اصلی از انجام این پژوهش بررسی نقش شرکت های تعاونی روستایی در رفع و حل مشکلات و معضلات دامداریها می باشد که البته این تحقیق به صورت موردی به بررسی نقش این شرکتها در شهرستان ورامین پرداخته است. بر اساس روش نمونه گیری تصادفی و فرمول کوکران، از میان 121 واحد دامداری، 53 واحد برای مطالعه انتخاب شدند. سپس پرسشنامه که در مقیاس طیف لیکرت(از مخالف تا موافق) تنظیم شده بود و ...

تعداد صفحه: ۱۳۴ دسته بندی: پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات IT

مباحث ویژه رشته IT پروژه دوره کارشناسی بخش اول:کلیات تجارت الکترونیک تعاریف گوناگون از تجارت الکترونیک ساده ترین تعریف تجارت الکترونیک ، تجارتی است که بوسیله ابزارهای الکترونیکی انجام می شود که این خود قطعا شامل تلفن و فکس برای انجام فعالیتهای تجاری خواهد بود.بدین معنی که هرزمانی که شما کاتالوگی را مثلا از طریق پست دریافت می کنید یا فکس ارسال می کنید و یا گوشی تلفن را برمی دارید ...

تعداد صفحه: ۱۰۹ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

مقدمه خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین ...

تعداد صفحه: ۱۰۰ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

پیشگفتار در مطالعات‌ مدیریتی از بررسی‌ وجود و چگونگی‌ تاثیرگذاری‌ تفاوتها بر انتخابهای‌ سازمانی‌ غفلت‌ شده‌ است. تعریف‌ ماهیت‌ تحقیق‌ و توسعه‌ منوط‌ به‌ شناسایی‌ کارکردهای‌ آن‌ است. تحقیق‌ و توسعه‌ به‌طور سنتی، مجموعه‌ای‌ از مراحل‌ تلقی‌ می‌شود که‌ منعکس‌کننده‌ پیشرفت‌ یک‌ برنامه‌ فناورانه‌ مشخص‌ هستند. طرح‌ غالب، علمی‌ و فناوری‌ پیشرفته‌ سه‌ نوع‌ فرایند زیربنایی‌ تحقیق‌ و ...

تعداد صفحه: ۱۵۵ دسته بندی: پایان نامه مدیریت

رساله کارشناسی مربوط به مدیریت دولتی مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید، محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل، نسبت شکست به موفقیت، بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها، موفق شدن از طریق محصول جدید، چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم، مشابه دهه های 1960 و 1970 میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی، محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای ...

تعداد صفحه: ۳ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی فناوری اطلاعات و کامپیوتر

جوان ترین مدیر سال 1992 ، مدیر شایسته سال 1995 ، مدیر سومین کمپانی برتر سال 2000 ، مردسال 2001، کار آفرین نمونه سال 2002 و... همه وهمه از القاب کسی است که کمپانی خود را تنها با 1000 دلار سرمایه بنا کرد و اکنون گفته می شود که روزانه بیش از 40 میلیون دلار فروش دارد! «Michael Dell» در 23 فوریه سال 1965 در تگزاس به دنیا آمد. او که به قصد کسب مدرک پزشکی وارد دانشگاه «AUStin» تگزاس ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

توسعه کسب و کار های روستایی جربه موسسه توسعه خدمات کشاورزی ( Extention ) در آموزش کارآفرینی و خوداشتغالی روستایی یادداشت ویراستار: اگرچه این مقاله به فرصتهای Extension در مورد کارآفرینان روستایی می‌پردازد اما چارچوب ارائه شده و موضوعات مطروحه قابل بکارگیری در طراحی برنامه های مشابه جدید و یا توسعه برنامه‌های قبلی و یا برای سایر گروه‌های مخاطب نیز می‌باشد. Extension می‌تواند و ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی شیلات-دامداری-دامپروری- طیور

تهیه وارزیابی اقتصادی طرحهای گاوداری: چکیده وهدف اکثر کتب موجود ارائه شده دربازارمربوط به ارزیابی طرحها ، راجع به ارزیابی طرحهای صنعتی می باشد. یاکتب موجود درارتباط با تحلیل طرحهای کشاورزی ترجمه متون خارجی بوده ونمونه طرحهای مورد بررسی با شرایط وقوانین مملکت سازگار نمی باشد. در این جزوه سعی شده است علاوه برآشنایی بانحوه ارزیابی طرحهای دامپروری یک طرح نمونه با سرفصلهای مورد نیاز ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی صنایع برق و الکترونیک

فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیک که استفاده از برق و نیروی الکتریسته در تمامی بخش های زندگی ما انکار ناپذیر است ، صنعت برق و الکترونیک دارای وسعت بسیار بزرگی است و استفاده از آن نیاز به تخصص خاص دارد ، استفاده از برد های الکترونیکی امروزه تقریبا در تمامی دنیا مرسوم شده است ، هر ساله بسیاری از شرکت های الکترونیکی در دنیا با تولید و مونتاژ برد های ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک

فصل اول کلیات 1- 1 مقدمه : در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در فرهنگ و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیرساخت توسعه پایدار سایر بخش ها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب های مالی و درآمد انکارناپذیر است. در طرح های فرهنگی و هنری که معمولاً انگیزه های غیر اقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در ...

تعداد صفحه: ۵۶ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

خلاصه طرح : در این طرح به بررسی تولید شیلنگ های فشار قوی پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

خلاصه طرح : در این طرح به بررسی تولید فندک های یکبار مصرف پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

چشم انداز ما برای شستشوی بهتر ظروف متنوع و زیبایتان ، محصولات متنوع و مرغوبتری داریم .برای سلیقه های مختلف و با قیمت های مناسبتر . ما می خواهیم از شستشوی ظرف هایتان لذت ببرید. محصولاتمان را خیلی راحت تهیه کنید و به دیگران هم سفارش کنید . ماموریت ما سلامتی شما را وظیفۀ خود می دانیم . شما می توانید بدون ترس از زخمی شدن دستان لطیفتان و ترس از تمیز نشدن ظروف زیبایتان با آرامش خاطر ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

مسئولان یک بنگاه تولیدی یا تجاری ، در مقام خریدار یا در مقام فروشنده ، مذاکره کننده نیز هستند . هر فردی که در زمینه های تجاری فعالیت می کند . خواه نا خواه در شرایطی قرار می گیرد که باید برای متقاعد کردن طرف مقابل یا ترغیب او به خرید ، مذاکره کند . در زمینه های تولیدی ، خدماتی و مالی نیز همین وضع صدق می کند . مذاکره کننده باید دارای صفات ، توانایی ها و هنرهایی باشد تا بتواند ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی شیلات-دامداری-دامپروری- طیور

چکیده وهدف اکثر کتب موجود ارائه شده دربازار مربوط به ارزیابی طرح ها ، راجع به ارزیابی طرحهای صنعتی می باشد. یاکتب موجود درارتباط با تحلیل طرح های کشاورزی ترجمه متون خارجی بوده ونمونه طرحهای مورد بررسی با شرایط وقوانین مملکت سازگار نمی باشد. در این جزوه سعی شده است علاوه برآشنایی بانحوه ارزیابی طرحهای دامپروری یک طرح نمونه با سرفصلهای مورد نیاز تهیه ومورد ارزیابی قرار گیرد. هدف ...

تعداد صفحه: ۶ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

چکیده : در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلکه به خواسته ها و نیاز های مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید کنندگان ، عرضه کنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتریان و مصرف ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات

کارآفرینی امروزه کشور ما وارد دوره‌ای شده است که بسیاری از کشورهای پیشرفته آن را سپری کرده‌اند. این مفهوم در ایران تا حدودی ناشناخته مانده است. دوره آشنایی و اهمیت دادن به کارآفرینی (Entrepreneurship). ارزش کارآفرینی و کارآفرینان و توجه به آنها به وضوح در اقتصاد و فرهنگ این کشورها دیده می‌شود. ما نیز باید این دوره را سپری کرده و کارآفرینی را در فرهنگ‌مان نهادینه کنیم. کارآفرینی ...

تعداد صفحه: ۱۲۸ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مهندسی شیمی

گروه : پتروشیمی فصل اوّل آشنائی کلی با مکان کارآموزی ( شرکت پتروشیمی اراک ) پتروشیمی اراک در یک نگاه 1- هدف ایجاد یک مجتمع پتروشیمی جهت تولید مواد پایه ای و میانی با استفاده از خوراک اصلی نفتا و تبدیل آنها به فرآورده های نهایی پلیمری و شیمیایی . 2- سهامداران شرکت ملّی صنایع پتروشیمی شرکت سرمایه گذاری بانک ملّی ایران شرکت مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران سازمان تأمین اجتماعی ...

تعداد صفحه: ۱۵۲ دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی مدیریت

بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری ‌هدف ‌بازاریاب ‌این ‌است ‌که ‌جذابیت‌ها ‌و ‌نیازهای ‌بازارهای ‌خاص ‌را ‌درک ‌و ‌بازاری ‌را ‌انتخاب ‌کند ‌که ‌بتواند ‌نیازهای ‌آن ‌را ‌به ‌بهترین ‌شکل ‌تامین ‌نماید. ‌از ‌سوی ‌دیگر، ‌بازاریاب ‌می‌تواند ‌محصولات ‌و ‌کالاهایی ‌را ‌تولید ‌و ‌به ‌این ‌بازار ‌عرضه ‌کند ‌که ‌موجب ‌افزایش ‌ارزش ‌مورد ‌نظر ‌مشتری ‌گردد ‌و ‌او ‌را ‌ارضا ‌کند، ‌که ‌در ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت