پایان نامه مهندسی عمران

تعداد صفحه: ۱۳۶ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد” M.sc “ مهندسی عمران -سازه های هیدرولیکی چکیده : پدیده آبشستگی یک جریان دو فاز ی شامل آب و رسوب م ی باشد که به روش نظر ی کمتر مورد برر سی و تحلیل قرار گرفته است و عموماً از مطالعات صحرایی یا آزمایشگاه ی برا ی شبیه سازی شرایط خاص استفاده شده است . درک و استنباط از فرایند های فیزیکی و مدل کردن حرکت آب و رسوب در رودخانه ها , مصب ها و سواحل ...

تعداد صفحه: ۱۳۱ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc” مهندسی عمران -سازه های هیدرولیکی چکیده: در سال هی اخیر با افزایش روند رو به رشد احداث سدهای بلند و بالارفتن استاندارد ایمنی سدها علاقه عمومی مهندسین هیدرولیک نسبت به طراحی یک سیستم استهلاک انرژی اقتصادی و مطمئن در پایانه مجاری اصلی تخلیه سیلاب سدهای بلند،افزایش یافته است .استفاده از جت های پرتابی آزاد در سازه های پرتاب کننده جامی ...

تعداد صفحه: ۱۴۰ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc” مهندسی عمران – سازه های هیدرولیکی چکیده جت های ریزشی در اثر عبور آب روی سازه های هیدرولیکی (سازه هایی چون سرریز وکالورت ) بوجود می آیند. محل برخورد جت با بستر به یک کاهنده انرژی جریان تبدیل شده و حفره آبشستگی شکل می گیرد. این پدیده باعث ناپایداری کل یا قسمتی از سازه می شود. فرآیند آبشستگی در خروجی کالورت به عوامل متعددی چون جنس ...

تعداد صفحه: ۲۲۴ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ".M.Sc" مهندسی عمران – برنامه ریزی حمل و نقل چکیده نبود دسترسی مناسب و عدم انطباق با مسیر اکثر مسافرین به عنوان دو مشکل سیستم حمل و نقل اتوبوسرانی محسوب میگردد به طوری که با تأثیر مستقیم بر کارایی مجموعه سیستم حمل و نقل همگانی به ویژه در کشورهای در حال توسعه که سامانه اتوبوسرانی مهم ترین قسمت این سیستم حمل و نقل درون شهری میباشد؛ هزینه ...

تعداد صفحه: ۱۳۶ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد "M.Sc" گروه مهندسی برنامه ریزی حمل ونقل چکیده : طی چند دهه اخیر سیستم های نوین حمل ونقل شهری نظیر قطار های سبک شهری ، تراموا، مترو و اتوبوس های سریع باعث دگرگونی در حمل ونقل شهری شده اند. برنامه ریزان مسائل شهری با استفاده از این پیشرفت های تکنولوژیکی می توانند راهکارهای متفاوتی در خصوص نحوه برنامه ریزی حمل ونقل شهری ارائه نمایند. هدف ...

تعداد صفحه: ۱۳۶ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد "M.Sc" گروه مهندسی برنامه ریزی حمل ونقل چکیده : طی چند دهه اخیر سیستم های نوین حمل ونقل شهری نظیر قطار های سبک شهری ، تراموا، مترو و اتوبوس های سریع باعث دگرگونی در حمل ونقل شهری شده اند. برنامه ریزان مسائل شهری با استفاده از این پیشرفت های تکنولوژیکی می توانند راهکارهای متفاوتی در خصوص نحوه برنامه ریزی حمل ونقل شهری ارائه نمایند. هدف ...

تعداد صفحه: ۲۰۸ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد " M.SC " مهندسی عمران - سازه چکیده درسالهای اخیرروشهای مختلفی برای تعیین آسیب پذیری ونیز مقاوم سازی لرزه ای ساختمان های فولادی و بتنی مسلح بسط و توسعه یافته است . نکته ای که دراکثرموارد از دیدمقاوم سازان لرزه ای دورمانده است اثر انعطاف پذیری خاک تکیه گاه ساختمان بر نحوه مقاوم سازی آن و حتی شدت وتوزیع آسیب پذیری بین اجزای باربر ساختمان می ...

تعداد صفحه: ۲۴۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کار شناسی ارشد"M.Sc" مهندسی عمران - گرایش سازه چکیده : امروزه با ورود دستورالعملها و فلسفه های جدید طراحی که از معیار عملکردی برای طراحی سازه استفاده می کنند، موضوع بررسی رفتار لرزه ای سازه ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار شده است که در نتیجه تحقیقات زیادی دراین زمینه در حال انجام می باشد. رفتارساختمانهای نامنظم در زلزله های گذشته نشان می دهد که رفتار ...

تعداد صفحه: ۱۴۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد "M.Sc" مهندسی عمران - برنامه ریزی حمل و نقل چکیده : بی تردید سیستم حمل و نقل ریلی در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان شاهراه توسعه قلمداد شده و به گسترش آن اهمیت داده می شود اما در کشور ایران به اهمیت و جایگاه بخش حمل و نقل ریلی در توسعه سایر بخش های اقتصادی ، صنعت ، کشاورزی و ارائه خدمات توجه خاصی نمی شود. بر اساس مطالعات کارشناسان ، حمل ...

تعداد صفحه: ۱۸۲ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ”M.SC“ گرایش : مهندسی عمران راه و ترابری چکیده : تصادفات جاده ای همواره معضل اساسی در حمل و نقل جاده ای به شمار می آید. در این راستا تحقیقات گسترده و متعددی در جهت کاهش تلفات جاده ای (مالی ، جانی ) انجام گرفته است . سه عامل انسان ، وسیلۀ نقلیه ، جاده را عوامل دخیل و اساسی در بروز تصادفات جاده ای به شمار می آیند. در این رساله با توجه به ...

تعداد صفحه: ۱۲۰ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد"M.SC" مهندسی عمران - برنامه ریزی حمل و نقل چکیده بررسی اجمالی وضعیت حمل و نقل کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مؤید این نکته است که یکی از ویژگیهای عمده اینگونه کشورها در بخش حمل ونقل ، برخورداری از شبکه حمل و نقل عمومی گسترده ، ایمن و با قابلیت دسترسی آسان میباشد .بهبود سیستم حمل و نقل همگانی از روش های گوناگونی امکان پذیر است . یکی از این ...

تعداد صفحه: ۲۹۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

مقدمه : رشد سریع و پیشرفت تکنولوژی و صنعت در دنیای امروزی باعث گردید که ماشین به طور ظکلی و اتومبیل به صورت ویژه بر زندگی روزمره مردم سایه افکنده تا جایی که از دنیای کنونی به عصر ماشینی تعبیر می گردد . به منظور استفاده مطلوب از این ابزار مؤثر که به سرعت در حال تغییر معادلات زندگی می باشد نیاز به قواعد و ضوابط ویژه می باشد تا بتوان از آن استفاده بهینه نمود . صنعت حمل و نقل که ...

تعداد صفحه: ۱۱۳ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسى ارشد مهندسى “M.S.C ” مهندسی عمران - برنامه ریزی و مهندسی حمل و نقل چکیده تداخل ترافیک برون شهری و درون شهری یکی از معضلات شهرها و مراکز جمعیتی است که در شبکه اصلی راههای کشور قرار گرفته اند. راه بندان در معابر درون شهری ، افزایش آلودگی زیست محیطی ،سلب آسایش ساکنین شهرها و وقوع تصادفات ناگوار بویژه در اثر تردد وسایل نقلیه سنگین از جملهمشکلات ...

تعداد صفحه: ۹۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ”M.Sc“ مهندسی سازه چکیده : بتن پدیده ای است که در محدوده وسیعی از انواع و اندازه سازه ها کاربرد دارد . باتوجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در قرن اخیر، علم شناخت انواع بتن و خواص آن ها نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است . امروزه انواع مختلف بتن با مصالح مختلف تولید و استفاده می شود و هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست که یکی از انواع ...

تعداد صفحه: ۱۷۹ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد M.Sc" مهندسی عمران -راه و ترابری چکیده عابرین یکی از کاربران اصلی راهها هستند و هر فرد در یک زمانی در سفر خود عابر پیاده است در نتیجه تامین ایمنی عابرین در سفر های آن ها امری ضروری است .طرح تامین ایمنی یا بهسازی ایمنی در یک محل یا مکان نیازمند بررسی تصادفات ، از جمله تصادفات عابر در آن مکان است که با توجه به نوع ، تعداد ، شدت ودیگر ...

تعداد صفحه: ۲۹۲ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد"M.Sc" مهندسی عمران- راه و ترابری چکیده : بطور کلی 55 درصد از تصادفات مسیرهای خارج شهری ناشی از خروج جاده میباشد که عمدتاً این تصادفات منجر به برخورد با حفاظها (در صورت وجود ) یا موانع دیگر موجود در کنارۀ راه است . هزینۀ سالانه تصادفات بطور تقریبی 1 تا 2 درصد میانگین درآمد ناخالص ملی است و این بیانگر قابل توجه بودن هزینه تصادفات است . ...

تعداد صفحه: ۱۷۹ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد M.Sc" مهندسی عمران -راه و ترابری چکیده عابرین یکی از کاربران اصلی راه ها هستند و هر فرد در یک زمانی در سفر خود عابر پیاده است در نتیجه تامین ایمنی عابرین در سفر های آن ها امری ضروری است .طرح تامین ایمنی یا بهسازی ایمنی در یک محل یا مکان نیازمند بررسی تصادفات ، از جمله تصادفات عابر در آن مکان است که با توجه به نوع ، تعداد ، شدت ودیگر ...

تعداد صفحه: ۲۲۸ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد "M.Sc" مهندسی عمران – راه و ترابری چکیده : سیستم های حمل و نقل ریلی سریع (Rapid Rail Transit) یا متروها ، با دارا بودن حریم های اختصاصی ، توانایی سرویس دهی با سرعت نسبتا بالا را دارند . این طریقه حمل و نقلی بالاترین ظرفیت موجود خط را تامین می کند. برنامه ریزی شبکه سیستم حمل و نقل ریلی سریع ، جزء برنامه ریزی های بلند مدت حمل و نقل محسوب ...

تعداد صفحه: ۱۸۵ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc” مهندسی عمران - برنامه ریزی حمل و نقل چکیده: با توجه به اینکه هزینه و عوارض هر تصادف تابع شدت مستقیم آن است, در مطالعات ایمنی ترافیکتلاش بسیاری برای ارائه مدلهای شدت جهت شناخت عوامل تشدید عوارض تصادفات بعمل آمده است. در این تحقیق, مدل سازی شدت تصادفات عابر پیاده با استفاده از مدل رگرسیون لاجستیک دوگانه و باسه روش مورد بررسی قرار ...

تعداد صفحه: ۳۰۰ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ' M.SC ' مهندسی عمران – سازه های هیدرولیکی چکیده : احداث سد با اهداف مختلفی از دیر زمان مورد نیاز بشر بوده و ساخت سیستم تخلیه سیلاب در سدها نیز اجتناب ناپذیر است . با عنایت به اینکه هزینه های سیستم تخلیه سیلاب یا سرریزها در کارهای سد سازی قابل توجه می باشد، لذا صرفه جویی در هزینه های سرریزها مورد توجه طراحان اینگونه سازه هاست . جهت صرفه ...

تعداد صفحه: ۲۲۱ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه ی دانشجویی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ".M.Sc" رشته مهندسی عمران - گرایش برنامه ریزی حمل و نقل چکیده : طی سا ل های اخیر اهمیت شاخه ی حمل و نقل در اقتصاد کلان کشور های دنیا بیش از پیش خود را نشان داده و در این میان حمل و نقل هوایی اهمیتی غیر قابل انکار یافته است . کشور ایران به عنوان یکی از پر رفت و آمد ترین کشور های دنیا از این اهمیت بی نصیب نبوده است . با توجه به ...

تعداد صفحه: ۹۶ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc” عمران - برنامه ریزی و حمل و نقل چکیده: تصادف از عوارض نامطلوب ترافیکی است که همواره بخش قابل توجهی از سرمایههای ملی را ازبین می برد. مطابق آمارهای بین المللی خسارت وارده به کشورهای در حال توسعه بر اثر ترافیک بیش ازیک درصد از تولید ناخالص ملی آن کشورها م یباشد. در ایران نیز هر ساله هزاران نفر بر اثر تصادف جانخود را از دست می دهند و ...

تعداد صفحه: ۱۲۹ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc” مهندسی عمران – برنامه ریزی حمل و نقل چکیده: کلان شهر تهران ، به عنوان قطب اصلی توسعه شهری و مرکزیت تجاری ، اقتصادی سطح کشور ، در دههاخیر با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است . تراکم شدید جمعیت ، وسعت بی حد و حصر ، پراکندگیمراکز مختلف ، آلودگی هوا و صرف سالانه میلیونها دلار تحت عنوان یارانه سوخت و انرژی در حمل و نقل درون شهری از جمله ...

تعداد صفحه: ۱۱۹ دسته بندی: پایان نامه مهندسی عمران

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد "M.SC" مهندسی عمران – برنامه ریزی حمل و نقل چکیده در این تحقیق روشی گسترده برای برنامه ریزی نگهداری پل های بتنی بزرگراهی شرح داده شده است . این روش شامل توابعی برای تنظیم اولویت بندی نگهداری پل ها ، ارزیابی روشهای عملی (کاربردی) در هر حالت ، و برنامه ریزی نگهداری پل ها است . در این روش اولویت بندی های نگهداری توسط یک مدل رتبه بندی با ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت