تحقیق مقاله روش های عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کوتاه ترین زمان

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: word کد فایل: 5768
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تحقیق مقاله مدیریت
قیمت قدیم:۵,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲,۹۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله روش های عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کوتاه ترین زمان

    هدف خود را مشخص کنید: هرکس باید بداند چه می خواهد.

    همینن الان یک برگ بردارید و فهرستی از ده هدفی را که برای سال آینده خود در نظر دارید بنویسید. اهدافتان را به گونه ای بنویسید که انگار یک سال گذشته است و همگی آنها به تحقق پیوسته است. چند بار اهدافتان را مرور کنید و ببینید کدام هدف بیشترین تأثیر را در زندگی شما می گذارد، دست بکار شوید و هر روز کاری انجام دهید که به هدفتان نزدیک تر شوید. این تمرین به تنهایی می تواند زندگی شما را دگرگون کند.

    2-برای هر روز از قبل برنامه ریزی کنید:

    برنامه ریزی آوردن آینده به زمان حاضر است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید. از همین امروز تهیه‌ی برنامه‌ی روزانه، هفتگی و ماهیانه‌ی خود را شروع کنید. یک دفترچه یا یک برگ کاغذ بردارید و فهرستی که باید در طی 24 ساعتی که در پیش است انجام دهید، تهیه کنید. هر مورد جدیدی که پیش می آید به فهرست خود اضافه کنید.

    3-نتایج کارها را در نظر داشته باشید:

    هرکس بسته به نیرویی که در یک مسیر خاص محدود می کند، به بزرگی موفقیت می‌رسد هر آنچه بیشترین کمک را می تواند به شما بکند. هرچه که باشد هدف خود قرار دهید برای دستیابی به این هدف برنامه ریزی کنید و بلافاصله روی برنامه‌ی خود شروع به کار کنید.

    این کلام نغز گونه‌ی «گوته» را به خاطر بسپارید «شروع کنید تا ذهنتان گرم شود ادامه دهید تا کارها به انجام رسد.»

    4-روی اهداف اصلی تمرکز کنید:

    وقتی همه ی منابع جسمانی و ذهنی متمرکز شوند توانایی انسان برای حل مشکلات به طور حیرت انگیزی چند برابر می شود

    شاخصه های مهم کارتان را مشخص کنید اینها کدام هستند؟ اهداف عمده ای که رسیدن به آنها نشانه‌ی آن است که کارتان را به نحو احسن انجام می دهید، مشخص کرده و آنها را روی یک برگه‌ی کاغذ بنویسید سپس به هر کدام از آنها از یک تا ده امتیاز بدهید و آنگاه توانایی یا مهارتی که اگر به خوبی از پس آن برآیید بیشترین تأثیر را روی کارتان دارد تعیین کنید.

    5-از قانون کارآیی اجباری تبعیت کنید:

    تمرکز به مفهوم واقع کلمه یعنی آنکه بتوانید ذهن خود را بر روی یک موضوع متمرکز کنید.

    قدرتمندترین ابزار کاری شما برای رسیدن به موفقیت توانایی تمییز قائل گردیدن میان اولویتها است هر روز دقایقی را به دور از مزاحمت دیگران با خود خلوت کنید و بدون استرس و نگرانی فقط به کارهایی که باید انجام بدهید فکر کنید. تقریباً در تمامی موارد، در این زمان خلوت و تنهایی، ایده های جالبی به دست می آورید که وقتی از آنها در کارتان استفاده کنید در زمان شما صرفه جویی می شود و اغلب در این هنگام تجربه های مهمی را به دست خواهید آورد که مسیر و جهت زندگی و کارتان را تغییر می دهد.

    6-پیش از شروع کار مقدمات کار را کاملاً فراهم کنید:

    میزان کارآیی شما هرچه باشد، توانایی های بالقوه ی شما بیشتر از آن است که تا کنون به فعل در آمده است.

    هرچه محیط کارتان خلوت تر و مرتب تر باشد، مثبت تر رفتار می کنید و احساس آرامش بیشتری دارید همین امروز اراده کنید که میر و دفتر کارتان را کاملاً تمیز و مرتب کنید تا هر وقت برای انجام کار، پشت میز کار خود می نشینید، احساس کنید فردی مؤثر، کارآمد و موفق هستید.

    7-هرچه در ارتباط با کارتان لازم است فرا بگیرید:

    تنها وسیله ای مطمئن برای دستیابی به موفقیت این است که در هر کاری که می‌کنید، خدماتی بیشتری از آنچه از شما توقع دارند ارائه بدهید.

    از امروز اراده کنید که به یک فرد «خودآموز» تبدیل شوید برای تمام عمر در حوزه‌ی کاری تان یک شاگرد باقی بمانید. برای حرفه ای ها، دوره‌ی مدرسه هیچ گاه به پایان نمی رسد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله روش های عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کوتاه ترین زمان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت