پروژه کارآفرینی کارگاه تولید نوار آب بندی تفلون

تعداد صفحات: 77 فرمت فایل: word کد فایل: 400003522
سال: نامشخص مقطع: صنایع دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی صنایع ساختمانی و مصالح ساختمانی
قیمت قدیم:۱۰,۵۰۰ تومان
قیمت: ۷,۷۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروژه کارآفرینی کارگاه تولید نوار آب بندی تفلون

    خلاصه طرح :

    در این طرح به بررسی کارگاه تولید نوار آب بندی تفلون پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

     

    فصل اول - چکیده نتایج

    بررسیهای طرح تولید نوار آب بندی تفلون

    چکیده نتایج بررسیهای طرح تولید نوار آب بندی تفلون

    نوار آب بندی تفلونی در اصطلاح به موادی گفته می شود که از جنس پلی تترافلورو اتیلن ساخته شده و برای آب بندی لوله ها بکار برده می شود .

    بدلیل خواص شیمیایی و فیزیکی عالی ، امروزه در کاربرد مورد نظر بدون رقیب می باشد .

    فرایند تولید آن شامل شکل دهی اولیه مواد ، اکسترود نمودن آنها ، تولید ورقه های نازک ، کشیدن ورقه ها و تولید نوار باریک و پهن و سرانجام برش و بسته بندی می باشد .

    اصول انتخاب ظرفیت برای واحدهای تولید نوار آب بندی تفلونی شرایط و ویژگیهای بازار ، سهم قابل کسب بازار ، ویژگیهای فنی و تکنولوژی ، محدوده متداول و مط.ئن ظرفیت با تمسک به روشهای آماری و حداقل ظرفیت اقتصادی است .

    مطالعات اقتصادی و مالی مربوط به اجرای طرح که نتایج مختصری از آن در جدول صفحه بعد ارائه شده است با توجه به برآورد هزینه های مربوطه و براساس فرمهای متداول موجود و استعلامات بعمل آمده از صاحبان صنایع و فروشنذدگان ماشین آلات و تکنولوژی تولید اینگونه واحدها انجام گردید و با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری جمع بندی شده است .

     

    .ردیف موضوعات ردیف موضوعات
    1-Jan مشخصه طرح  1-Aug زمین و ساختمانها : 
      عنوان : گزارش توجیهی فنی ، اقتصادی طرح تولید نوار آب بندی تفلون    مساحت زمین : 2000 متر مربع 
      تعریف : نوار آب بندی تفلونی محصولی است که برای آب بندی در لوله کشی بکار می رود .    سطح زیر بنا :    سالن تولید :  200 متر مربع 
      محصولات جنبی: -----                         انبارها :         70 مترمربع 
      ظرفیت تولید : 9112500 رول در سال  1-Sep سرمایه گذاری : 
      فرآیند تولید :    ذدارائیهای ثابت : 212700  هزار ریال و 197400 دلار 
    1-Feb شامل آماده سازی مواد ، مخلوط کردن ، شکل دهی اولیه ، اکسترود کردن ، تولید ورقه ، کشیدن و تولید نوار ، برش و سرانجام بسته بندی می باشد .    سرمایه در گردش : 81220 هزار ریال و 136200 دلار 
      شرایط عملیاتی :    کل سرمایه گذاری : 293920 هزار ریال و 333600 دلار 
      تعداد روز کاری : 270 روز در سال    سرمایه گذاری مجری : 189490 هزار ریال 
    1-Mar تعداد شیفت :  2 شیفت 8 ساعته    وام بلند مدت :  293400 هزار ریال 
      ساعت فعال روزانه : 15 ساعت    وام کوتاه مدت :  278070  هزار ریال 
      درصد تامین مواد اولیه :  1-Oct قیمت تمام شده : 
      داخلی 68/18 درصد    کل هزینه های ثابت تولید : 104778   هزار ریال 
    1-Apr خارجی 32/81 درصد                                     و 21830  دلار 
      تعداد کارگر :    کل هزینه های متغیر تولید : 164260 هزار ریال 
      مدیریت با مهندسی :  1 نفر                                           و 292220  دلار 
    1-May پرسنل تولیدی : 6 نفر تکنسین و 22 نفر کارگر 1-Nov قیمت تمام شده واحد هر یک از محصولات : 80 ریال 
      کل پرسنل واحد : 34 نفر  1-Dec قیمت عمده فروشی :   125 ریال 
      تاسیسات زیر بنایی    شاخصهای اقتصادی 
      توان برق : 1/78  کیلو وات    سود ویژه در ظرفیت نهایی :   433533  هزار ریال چ
    1-Jun مقدار آب مصرف روزانه : 11 متر مکعب    لرزش افزوده :     572080   هزار ریال 
      سوخت مصرفی روزانه : 47  لیترگازوئیل    نقطه سر به سر تولید :   92/23  درصد 
                                    60لیتر بنزین    سهم منابع داخلی :      23/56  درصد 
      دستگاهها و تجهیزات خط تولید :    دوره برگشت سرمایه :   1 سال و 10 ماه 
      بخش تامین داخلی  72150هزار ریال    سرمایه گذاری سرانه :   14384 هزار ریال بر نفر 
    1-Jul بخش ارزی : 18700   دلار     
       

    این گزارش در تاریخ                     تهیه و در تاریخ                        به تصویب هسته بررسی طرحها رسیده است . 

     

    مقدمه :

    تفلون یک محصول صنعتی بوده که بخاطر خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر بفرد دارای کاربردهای گوناگونی می باشد . از جمله کاربرد های آنها می توان به ظروف نچسب و نوار آب بندی تفلونی اشاره کرد .

    تفلون (پلی تترافلورواتیلن ) از خانواده کلی فلورو کربنها می باشد . بطور کلی حدود 33 درصد از تولید 1130 هزار تنی (سال 1986 ) جهانی فلورکربنها مربوط به ترکیبات مورد مصرف در یخچالها ، 27 درصد عوامل ایجاد کف ، 19 درصد حلالها ، 18 درصد اسپری ها و 7 درصد فوروپلیمرها می باشد . بدلیل اثر منفی گازهای (CFC) بر لایه ازن انتظار می ذود اکنون سهم این گازها از 33 درصد کاهش اساسی نشان دهد .

    بررسی مصارف متنوع و گسترده فلوروکربنها مستلزم شناسایی کلی آنها نسبت به ویژگیها ، مشخصات فنی و مواد تشکیل دهنده خواهد بود . تعیین جایگاه نوار آب بندی تفلونی در میان کالاهای رقیب نیز می تواند در زمینه تحقق طرح اهمیت داشته باشد که لازم است در بررسی های اولیه مربوط به آن مورد توجه قرار گیرد .

     

    (1-2)-ویژگیها و مشخصات فنی محصول

    نوار پلی تترافلوکربن که بعنوان آب بند دارای مصارف خانگر و صنعتی بسیار می باشد . دارای رنگ سفید ، براق و جنس نرم می باشد . امروزه این پلاستیک ترموپلاستیک دارای کاربرد وسیعی در پوشش دادن ظروف خانگی و صنعتی شده است . همچنین در کاربردهای صنعتی به صورت یک نواردور شیرها ، ترمزها ، اتصالات ، قطعات الکتریکی ، به عنوان عایق و نیز عامل آب بندی قوی در مقابل نشت ها به کار می رود .

    پلی تترافلورواتیلن خام پودری سفید رنگ بوده که دارای حالت و کلی می باشد و میتوان از آن حتی برای روغنکاری ماشینها به جای روغن – گریس استفاده کرد .

    تفلون در مقابل چسبندگی و حرارتمقاوم است . سرما بر آن بی اثراست اسیدها و بازها و سایر مواد خورنده هیچ تاثیری بر آن ندارند و در هیچ حلال شیمیایی حل نمی شود .

    فرمول آن بصورت (- CF2-CF2-) بوده و نوار مزبور فاقد استاندارد ملی می باشد اما یکی از استانداردهای جهانی آن BS 4375 می باشد . تعرفه گمرکی آن 02/39 ظ 3بوده وحقوق گمرکی برابر 15 درصد و سود بازرگانی حدود 10 درصد به آن تعلق می گیرد و ورود آن به کشور آزاد می باشد .

     

    (2-2)مقایسه کیفی کالای رقیب

    تفلون در دو فرم متداول مصرفش (نوار آب بندی و لایه نسوز قابلمه ها ) به عنوان یک محصول مصرفی در ایجاد یک شبکه آبرسانی و یا یک وسیله کمکی برای ممانعت از چسبیدن غذا به ظرف بکار می رود بدلیل اینکه هیچ چسبی قادر به چسبیدن به تفلون    نمی باشد و از سوی دیگر علیرغم مقاومت کشش کم مقاومت فشاری زیادی را تحمل می کند ، لذا این خصوصیات باعث شده تا تفلون علیرغم گرانی نسبی فاقد رقیب باشد به عبارت دیگر در هر دو مورد کاربرد تفلون این ماده بصورت بلامنازل می باشد . تاقبل از ابداع استفاده از نوار آب بندی تفلونی استفاده ازالیاف کنف برای آب بندی اتصالات متداول بود که با ورود تفلون به بازار استفاده از این ماده تا حد نزدیک به صفر کاهش یافته است .

     

     

    نوار آب بندی تفلون در مقابل الیاف کنف برتریهایی دارد که در ذیل اشاره ای به آنها می شود :

    مقاومت در برابر حرارت تا حدود C450

    مقاومت در برابر برودت تا حد C 190-

    مقاومت در برابر اسید 100 درصد

    مقاومت در برابر قلیاها 100درصد

    مقاومت در مقابل اعمال فشار تا حد 3000 پوند بر اینچ مربع

    مقاومت در برابر خوردگی

    حل نشدن در هیچ یک از حلالهای شیمیایی

    این خصوصیات منحصر بفر موجب شده تا تفلون بدون رقیب بوده و تنها عیب آن قیمت نسبتاً گران آن ( هر کیلوگرم بیش از 6 دلار ) می باشد .

     

    (3-2)- بررسی بازار و قیمت فروش

    از مباحث مهم در احداث یک واحد صنعتی بررسیهای مربوط به بازار و واحدهای موجود در کشور می باشد . این بررسیهادیدگانی کلی پیرامون عرضه و نقاط در بازار مصرف بوجود آورده که از مبانی اساسی در امکان حضور و تعیین قیمت کالا خواهد بود .

    با توجه به اطلاعات استخراج شده هیچ واحدی در کشور در زمینه تولید این محصول فعال نمی باشد و نیاز کشور تنها از طریق واردات تامین می شود . گرچه در حال حاضر چند واحد صنعتی فعالیتهایی در جهت تولید این محصول صنعتی آغاز کرده اند .

    در موزه قیمت فروش محصول باید توجه داشت که موارد اساسی و تعیین کننده در قیمت فروش یک محصول را می توان بصورت ذیل خلاصه کرد .

    الف – قیمت تمام شده محصول مشتمل بر هزینه مواداولیه ، نیروی کار ، هزینه تعمیرات و…

    ب- میزان تقاضای بازار

    ج- مقدار عرضه شده کالا به بازار مصرف

    و عوامل دیگری که در مورد محصولات صرفاً وارداتی موثر نمی باشند .

    از آنجا که قیمت مواد اولیه سهم اساسی در قیمت محصول تمام شده ایفا می کند لذا هر گونه تغییر در نرخ مواد اولیه در شرایط جدید مطابق با تعادل جدید خواهد بود و آنچه در محاسبات این گزارش حائز اهمیت است صرفاً تاکید و تکیه بر مبنای اصول و نهایتاً و محاسبات شاخصهای اقتصادی خواهد بود 

  • فهرست و منابع پروژه کارآفرینی کارگاه تولید نوار آب بندی تفلون

    فهرست:

    خلاصه طرح :............................................................................................................................................................. 7

    فصل اول - چکیده نتایج.......................................................................................................................................... 8

    بررسیهای طرح تولید نوار آب بندی تفلون.................................................................................................... 8

    چکیده نتایج بررسیهای طرح تولید نوار آب بندی تفلون............................................................................ 9

    فصل دوم.................................................................................................................................................................. 12

    کلیات................................................................................................................................................................. 12

    مقدمه :...................................................................................................................................................................... 13

    (1-2)-ویژگیها و مشخصات فنی محصول.............................................................................................................. 13

    (2-2)مقایسه کیفی کالای رقیب.............................................................................................................................. 14

    نوار آب بندی تفلون در مقابل الیاف کنف برتریهایی دارد که در ذیل اشاره ای به آنها می شود :......................... 15

    (3-2)- بررسی بازار و قیمت فروش..................................................................................................................... 15

    فصل سوم.............................................................................................................................................................. 17

    بررسیهای فنی.......................................................................................................................................................... 17

    مقدمه :...................................................................................................................................................................... 18

    (1-3)- ارزیابی روشهای مختلف تولید و گزینش روش بهینه............................................................................... 19

    (1-1-3)- نکات علمی پیرامون فرایند.................................................................................................................. 19

    الف – مخلوط صحیح :............................................................................................................................................ 19

    ب – شکل دهی مقدماتی......................................................................................................................................... 20

    ج – کشیدن و شکاف دادن دقیق :.......................................................................................................................... 20

    د- پیوستگی و هماهنگی تجهیزات.......................................................................................................................... 20

    (2-1-3)- ارزیابی روشهای مختلف تولید :........................................................................................................... 21

    الف – اکستروژن و انواع آن.................................................................................................................................... 21

    اکسترودر تک پیچه................................................................................................................................................... 21

    اکستردر پیستونی...................................................................................................................................................... 22

    ب- روشهای تولید ورقه های نازک......................................................................................................................... 22

    (3-1-3) – مبانی انتخاب مناسب ترین دستگاههای تولید.................................................................................... 22

    (2-3)- تشریح دقیق و جامع فرایند منتخب و رسم نمودار از گردش موارد :...................................................... 23

    مراحل مختلف تولید نوار آب بندی تفلونی به ترتیب ذیل خواهند بود :............................................................... 23

    هریک از این موارد به تفکیک در ذیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت :............................................................. 24

    الف  - الک کردن  :................................................................................................................................................. 24

    ب – مخلوط کردن :................................................................................................................................................. 24

    ج – شکل دهی مقدماتی :........................................................................................................................................ 24

    د – اکستروژن :........................................................................................................................................................ 25

    ه – تولید ورقه های نرم ، نازک و براق  :............................................................................................................... 25

    و – خشک کردن :................................................................................................................................................... 25

    ز – کشیدن و شکاف دادن :.................................................................................................................................... 25

    ح – پیچیدن نهایی :................................................................................................................................................. 25

    (3-3) – کنترل کیفیت :.......................................................................................................................................... 26

    ( 1-3-3) – کنترل کیفیت در حین تولید.............................................................................................................. 26

    ( 2-3-3 ) – کنترل کیفیت محصول :.................................................................................................................... 26

    ( 4-3) – تعیین و محاسبه ظرفیت ، برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد :.......................................................... 27

    (5-3)- مواد اولیه :.................................................................................................................................................. 28

    (1-5-3)- پودر پلی تترافلورئاتیلن........................................................................................................................ 28

    ماده پلیمری پلی تترافلورواتیلن............................................................................................................................... 28

    (2-5-3)- روان کننده............................................................................................................................................ 29

    (4-5-3)- پلاستیک برای بسته بندی.................................................................................................................... 29

    (5-5-3)- کارتن برای بسته بندی......................................................................................................................... 29

    (6-5-3)- جمع بندی مواد اولیه مصرفی............................................................................................................... 30

    جدول (1-3)مشخصات و میزان مواد اولیه مصرف جهت تولید نوار آب بندی تفلون.......................................... 31

    (6-3)- ماشین آلات و تجهیزات خط تولید........................................................................................................... 31

    فهرست تجهیزات به کار رفته در خط تولید نوار آب بندی تفلونی به ترتیب ذیل می باشد:................................. 31

    جدول (2-3) دستگاهها و تجهیزات خط تولید نورآبندی تفلونی......................................................................... 32

    (1-6-3) نقشه استقرار ماشین آلات....................................................................................................................... 33

    (7-3) تاسیسات عمومی.......................................................................................................................................... 33

    تاسیسات معمول مورد نیاز برای کلیه واحدهای صنعتی به قرار ذیل خواهد بود :................................................ 34

    توضیحات تفصیلی پیرامون هر یک از این موارد و سایر تاسیسات بکار رفته در ذیل ارائه شده است :............... 34

    (1-7-3)- آزمایشگاه.............................................................................................................................................. 34

    (2-7-3)- تعمیر گاه............................................................................................................................................... 35

    (3-7-3)- ترابری................................................................................................................................................... 35

    (4-7-3)- گرمایش................................................................................................................................................. 35

    (5-7-3)- سوخت رسانی...................................................................................................................................... 36

    جدول (3-3) سوخت مصرفی واحد تولید نوار آب بندی تفلونی......................................................................... 36

    (6-7-3)- سرمایش................................................................................................................................................ 36

    (7-7-3)آب رسانی................................................................................................................................................. 37

    (8-7-3)- تهویه و هوای فشرده............................................................................................................................. 37

    (9-7-3)- رفع آلودگی محیط زیست..................................................................................................................... 38

    (10-7-3)- اطفاء حریق......................................................................................................................................... 38

    (11-7-3)- باسکول............................................................................................................................................... 38

    (12-7-3) برق رسانی............................................................................................................................................ 38

    الف – برق مورد نیاز خط تولید.............................................................................................................................. 39

    ب- برق مورد نیاز تاسیسات و روشنایی................................................................................................................. 39

    (جدول 4-3) جمع بندی برق مورد نیاز خط تولید به تفکیک مصرف کنندگان................................................... 39

    جدول (5-3) برق مورد نیاز تاسیسات و روشنایی................................................................................................. 40

    ج ) برق مورد نیاز کل واحد و برق مصرفی روزانه................................................................................................ 40

    د- دیزل ژنراتور....................................................................................................................................................... 41

    (13-7-3)- اثاثیه و لوازم اداری............................................................................................................................ 41

    لوازم مورد نیاز جهت یک واحد کوچک تولیدی محدود بوده و تنها به موارد ذیل خلاصه می گردد :................. 41

    (8-3)- نیروی انسانی............................................................................................................................................. 42

    (1-8-3)- مدیریت و مهندسی............................................................................................................................... 42

    (2-8-3)- کارکنان خط تولید و آزمایشگاه............................................................................................................ 42

    (3-8-3)- کارکنان تاسیسات و تعمیرگاه............................................................................................................... 43

    (4-8-3)- کارکنان اداری و خدمات...................................................................................................................... 43

    (5-8-3)- جمع بندی پرسنل مورد نیاز جهت فعالیت کارخانه............................................................................ 43

    جدول (7-3) جمع بندی پرسنل مورد نیاز کارخانه تولید نوار آب بندی تفلونی................................................. 44

    (9-3)- ساختمان ، زمین و محوطه سازی.............................................................................................................. 44

    الف – سالن تولید..................................................................................................................................................... 44

    محاسبه سالن تولید................................................................................................................................................... 45

    ب – انبارها.............................................................................................................................................................. 45

    ج- مساحت تاسیسات.............................................................................................................................................. 46

    د- مساحت ساختمانهای اداری ، رفاهی و خدماتی................................................................................................ 46

    ه- مساحت زمین و عملیات محوطه سازی.............................................................................................................. 46

    جدول (8-3)- جمع بندی ساختمانها ، زمین و محوطه مورد نیاز واحد تولید نوار آب بندی تفلونی................. 47

    (10-3)- برنامه زمانبندی اجرای طرح................................................................................................................... 47

    جدول زمانبندی اجرای طرح................................................................................................................................... 48

    فصل چهارم........................................................................................................................................................... 49

    بررسیهای مالی و اقتصادی....................................................................................................................................... 49

    مقدمه :...................................................................................................................................................................... 50

    (1-4)- برآورد هزینه های جاری و سالانه واحد................................................................................................... 50

    (1-1-4)- هزینه های تامین مواد اولیه مورد نیاز................................................................................................... 50

    جدول (1-4)- برآورد هزینه های مربوط به مواد اولیه.......................................................................................... 51

    (2-1-4)- هزینه های تامین انرژی مورد نیاز......................................................................................................... 51

    (31-4)- هزینه خدمات نیروی انسانی................................................................................................................... 51

    (2-4)- برآوردهزینه های ثابت طرح...................................................................................................................... 52

    (1-2-4)- هزینه تجهیزات خط تولید.................................................................................................................... 52

    جدول (2-4) برآورد هزینه های تامین ماشین آلات خط تولید............................................................................. 53

    (2-2-4)- هزینه تجهیزات و تاسیسات عمومی..................................................................................................... 53

    الف – آزمایشگاه و تعمیرگاه.................................................................................................................................... 53

    ب- گرمایش............................................................................................................................................................. 54

    ج- سرمایش............................................................................................................................................................. 54

    د- آب....................................................................................................................................................................... 54

    ه- نجهیزات دفع آلودگی......................................................................................................................................... 54

    ز- برق...................................................................................................................................................................... 54

    ح – سوخت رسانی................................................................................................................................................. 55

    ط- جمع بندی هزینه های مربوط به تاسیسات جانبی............................................................................................ 55

    جدول (3-4) فهرست مشخصات و هزینه های مربوط به تجهیزات و تاسیسات عمومی...................................... 55

    (3-2-4)- برآورد هزینه وسائط نقلیه..................................................................................................................... 55

    (4-2-4) لوازم و اثاثیه اداری................................................................................................................................. 56

    (6-2-4)- هزینه های قبل از بهره برداری............................................................................................................. 56

    (3-4)- برآورد هزینه های مربوط به سرمایه ثابت و در گردش کارخانه............................................................... 56

    (1-3-4)- هزینه های مربوط به سرمایه در گردش به شرح ذیل منظور می گردد :.............................................. 56

    (2-3-4)- سرمایه ثابت.......................................................................................................................................... 57

    کلیه هزینه های مربوط به سرمایه گذاری ثابت کارخانه به ترتیب ذیل می باشد:................................................... 57

    (3-3-4)- تسهیلات بانکی و کل سرمایه گذتری................................................................................................... 57

    (4-4)- هزینه های تولید......................................................................................................................................... 57

    (5-4)- برآورد هزینه های سالانه........................................................................................................................... 58

    (6-4)- محاسبه قیمت فروش................................................................................................................................. 58

    (7-4)- شاخصهای اقتصادی.................................................................................................................................. 59

    (8-4)- ارزیابی مالی و اقتصادی طرح.................................................................................................................... 59

    قسمت دوم 6 اطلاعات مربوط به تولید کالا............................................................................................................ 60

    1-2 برنامه تولید سالانه........................................................................................................................................... 60

    7-2 مشخصات و مقدار مصرف مواد اولیه.............................................................................................................. 61

    جدول پیش بینی عملکرد سود و زیان ویژه طرح................................................................................................... 62

    هزینه های تولید........................................................................................................................................................ 62

    هزینه های عملیاتی................................................................................................................................................... 63

    هزینه های غیرعملیاتی............................................................................................................................................. 63

    جدول پیش بینی گردش وجوه نقدی طرح  ( ارقام به هزار ریال)........................................................................ 64

    مصارف:.................................................................................................................................................................... 64

    سرمایه در گردش:.................................................................................................................................................... 64

    بازپرداخت:............................................................................................................................................................... 65

    پرداخت:................................................................................................................................................................... 65

    ترازنامه پیش بینی شده   (ارقام به هزار ریال)........................................................................................................ 66

    دارائی ها:.................................................................................................................................................................. 66

    دارائی های جاری:................................................................................................................................................... 66

    دارائی های ثابت:..................................................................................................................................................... 66

    بدهی ها:................................................................................................................................................................... 67

    محاسبه خالص گردش وجوه نقدی   (ارقام به هزار ریال)..................................................................................... 67

    تسهیلات مالی........................................................................................................................................................... 68

    مصارف:.................................................................................................................................................................... 68

    جدول محاسبه ارزش افزوده.................................................................................................................................... 69

    جدول محاسبه سهم منابع داخلی............................................................................................................................. 70

    درصد ارزش افزوده................................................................................................................................................. 70

    درصد سهم منابع داخلی:......................................................................................................................................... 71

    صفحه 7 پرسشنامه سازمان صنایع کوچک ایران..................................................................................................... 73

    8-2 نیروی انسانی مورد نیاز و هزینه حقوق و مزایای سالیانه............................................................................... 73

    9-2 مقدار و هزینه انواع انرژی مصرفی................................................................................................................. 74

    قسمت سوم: پیش بینی اجزاء و براورد سرمایه ثابت و در گردش......................................................................... 74

    1-3 سرمایه ثابت..................................................................................................................................................... 74

    1-1-3 مقدار و بهای زمین مورد نیاز..................................................................................................................... 74

    ریز ارقام مربوط به محوطه سازی و حصار کشی.................................................................................................... 75

    2-1-3 برآورد مساحت و هزینه های ساختمانی و محوطه سازی......................................................................... 76

    5-1-3 وسائط نقلیه................................................................................................................................................ 76

     

     

     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت