پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: word کد فایل: 10003967
سال: 1385 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پایان نامه مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۴,۸۰۰ تومان
قیمت: ۴,۳۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی

    مقدمه

     

    گسترش روز افزون تکنولوژی در زمینه های متفاوت و بخصوص در زمینه علوم کامپیوتر باعث ماشینی شدن امور روزمره انسان شده است که در اکثر کاربردها مفید و در برخی دیگر باعث تداخل در زندگی روزمره انسان سنتی گردیده است.اما به هرحال این توسعه تکنولوژی امریست غیر قابل انکار و باید جوامع بشری در کنار آن و نه در مقابل آن به زندگی روز مره خود برسند . یکی از مهمترین بحث هایی که در زمان حال پیش آمده و یقیناً در آینده نزدیک نیز گسترش خواهد یافت ، بحث اینترنت و شبکه میباشد که باعث توجه زیاد دولتمردان به دولت الکترونیک گردیده است ، بطوری که تا حدی مبالغه آمیز میتوان گفت:" این امر زمان را نگه داشته است " .

    برای مثال میتوان به امور بانکی ، شرکت در انتخابات ، تبادل نظرات عمومی و تخصصی در تمامی زمینه های ممکن ، به اشتراک نهادن معلومات و برنامه ها و ... در بین یکایک افراد در کوتاهترین زمان ممکن و بسیاری مسائل دیگر که باعث کاهش ترافیک ، افزایش زمان مفید ، افزایش سرعت در امور و ... میگردد اشاره نمود .

    حتماً شما هم مانند من به این نتیجه رسیده اید که این امور باید در مکانی قابل اجرا باشند که دارای کمترین هزینه ، دسترسی آسان ، امنیت بالا و محیطی جذاب و کارکرد آسان باشد .

     سریعترین و کم هزینه ترین مکان برای ما در عصر حاضر دنیای اینترنت و شبکه میباشد . باید برای ارتباط با مخاطبان محیطی قابل لمس برایشان به وجود آورد که هم بتوانند به راحتی با آن کار کنند و هم امنیت قابل ملاحظه ایی را داشته باشد .

    امنیت را میتوان در قالب پروتکل های شبکه و اینترنت بررسی کرد و محیط کاری را میتوان وب سایت ها که همان موضوع پروژه اینجانب میباشد مطرح کرد .

    محیط های صفحات وب را میتوان با زبان های برنامه نویسی حاضر در زمان ما از جمله  :

     

     ASP.NET ، PHP ، AJAX ، HTML ، JAVA

     

    طراحی نمود .

     باید به این نکته توجه داشت که این زبان ها تنها میتوانند بین Server و Client ارتباط برقرار نمایند که شاید تا حدی احتیاجات ما را برآورده نماید اما جای دارد این جا به نکته دیگری اشاره نمایم و آن این است که صفحات ما باید از نظر گرافیکی و زیبایی نیز حائز اهمیت باشند و User بتواند با کمترین صرف وقت به خواسته خود برسد .

    در صفحاتی که نیاز به ذخیره اطلاعات دارند بایستی از پایگاه داده استفاده نمود بنابراین باید از صفحات دینامیک نیز بهره جست .

    زمانی که پای ذخیره اطلاعات به میان می آید بحث امنیت بصورت قابل ملاحظه ای مطرح میشود زیرا اطلاعات شخصی محرمانه بوده و نباید در دسترس دیگران قرار گیرد تا جلوی سوء استفاده احتمالی گرفته شود .

    با این مقدمه به بررسی پروپزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی میرویم .

    محل تنظیم :

     گروه کامپیوتر – نرم افزار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

    محل ارئه :

     سالن کنفرانس دانشکده فنی- مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور

    جمعیت مخاطب :

     دانشجویان و اساتید محترم گروه به همراه داوران دفاعیه

    هدف کلی :

     طراحی وب سایت باشگاه مجازی تخصصی کامپیوتر – نرم افزار ( Virtual Community )

    هدف اختصاصی :

     بررسی نقش Community  ها و تالار های وب مجازی در تبادل اطلاعات کاربران و ارتقاء سطح علمی آنان که در نهایت منجر به ارتقاء سطح جامعه می شود و در عین حال دارای امنیت مورد نیاز

    پیشینه تحقیق :

     پیش از آن در زمینه برنامه نویسی تحت وب از جمله Php و پایگاه داده آموزش دیده ام و طرحی نیمه حرفه ای را اجرا نموده ام که نمونه آن در آدرس زیر ذکر شده است که در با موضوع  " وب سایت تخصصی انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور " میباشد که به زبان Asp و پایگاه داده Access طراحی گردیده است .

     

    (پایان نامه این پروپوزال در سایت موجود نیست )

  • فهرست و منابع پروپوزال طراحی وب سایت باشگاه مجازی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت