تحقیق مقاله آموزش front page

تعداد صفحات: 43 فرمت فایل: word کد فایل: 6517
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تحقیق مقاله مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۷,۳۰۰ تومان
قیمت: ۴,۳۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آموزش front page

    مقدمه

    نرم افزار  Front page  از جمله نرم افزار هایی است که به کار گیری ابزار های قوی کمک شایانی در ساختن سایت وب به کاربران مینماید.

    با استفاده از این نرم افزار نیازی به ایجاد صفحات به طور مستقیم در    HTML  نمی باشد  بلکه با استفاده از فرامین و منوهای کاملا آشنای برنا مه های مایکروسافت میتوانیدا ین کار را انجام دهید.

    با استفاده از برنامه  Front page  میتوانید ساختار کلی صفحات وب را طراحی نموده و با خلق صفحات مورد نیاز متن ساختار را تشکیل دهید. آن گاه برای هر چه زنده و جذابتر نمودن صفحات از ویژگیهای تقابلی و چند رسانه ای بهره بگیرید و در نهایت با بارگذاری فایلها روی سرور وب آنها را در شبکه انتشار دهید.

           Front page   قادر است بسیاری از اسناد Office را مستقیما به داخل صفحات جدیدweb   وارد کند.  در هر صورت     Front page   کلیه ابزار و توابعی را در بر میگیرد که شما برای ایجاد سایتهای   web و نمایش آنها در Internet   یا    Interanet های خصوصی نیاز دارید.

       Front page  یک فرمان   toggle  به شما ارائه میدهد تا بتوانید در حالی که در نمای معمولی و طبیعی خود قرار گرفته اید برچسبهای     HTML  مربوط به یک صفحه را به طور سریع مشاهده نمایید.

             Front page  بدون اینکه ترتیب کد توضیحات یا فاصله گذاری تغییر دهد کد    HTML را که در برنامه های دیگر ایجاد شده است وارد میکند و در نهایت شما کنترل لازم را در اختیار دارید.  

    اصول اولیه Front page

    - کادر منوی برنامه کاربردی : با کلیک نمودن بر روی آ یکن    Front page یک کادر باز شو راه اندازی میگردد که شامل گزینه هایی برای پنجره  Front page  میباشد.

    2- اسامی صفحه و سایت وب : هنگامی که یک وب ایجاد میگردد نامی برای آن در نظر گرفته میشود.

    3- نوار منو و نوار های ابزار : بطور پیش فرض برنامه   Front page  نوار منو نوار ابزار استاندارد و نئار ابزار قالب بندی را نمایش میدهد. برای تغییر نوارهایی ظاهر میشوند سپس      view>Toolbar  را انتخاب نموده و گزینه های مورد نظر خود را فعال یا غیر فعال نمایید.

    4- نوار نماها (  View bar  ):      Front page  به طور پیش فرض در نمای   Page  باز میشود. روی هر یک از پنج آ یکن دیگر برای مشاهده نمای دلخواه خود کلیک نمایید:

         Folder برای مرتب کردن فایلها و پوشه ها    reports  برای دسترسی به فایلها پیوندها و تصاویر یک سایت باز شده   web  و    Navigation  به منظور مشاهده و ویرایش ساختار یک سایت وب و     Hyperlinks برای دیدن پیوندهای مربوط به هر صفحه در یک سایت وب و     Tasks  به منظور بررسی ایجاد یا ویرایش یک فهرست    To-Do  برای سایت وب.

    5- برگه های نمای صفحه:    Front page  به طو رپیش فرض در نمای   Normal  باز میگردد و به شما امکان میدهد تا صفحه وب را بگشایید. به منظور مشاهده یا ویرایش یک کد بندی صفحه روی  HTML  کلیک نمایید و برای دیدن روش مشاهده صفحه در مرورگر وب روی   Preview کلیک نمایید اگر مرورگر    Micrisoft   و   Internet Explorer بر روی سیستم شما نصب نشده باشد   "preview" ظاهر نخواهد شد. 

    6- روند پیشرفت   download : مادامی که    Front page  در حال باز کردن یک صفحه وب میباشد آ یکن مربوطه میچرخد و به مجرد اینکه کلیه فایلهای مربوط به صفحه باز شوند متوقف خواهد شد.

    7- زمان بر آورد شده برای     Download   :  Front page به طور پیش فرض برای نمایش مدت زمان تنظیم شده است که صفحه جاری به منظور   Down load  از طریق یک اتصال مودم 8/28 بیت در ثانیه استفاده میکند. 

    استفاده از منوها:

    منوی File:  عملکردهای برنامه کاربردی گسترده را همانند ایجاد – گشودن – بستن – ذخیره سازی – انتشار و وارد کردن صفحات یا سایت های وب را کنترل مینماید.

    منوی Edit : اغلب فرامین موجود در منوی   Edit  در برنامه های دیگر نیز به کار میروند .  قسمت پنجم این منو به شما امکان میدهد تا هنگامی که بیش از یک نفر بر روی سایت وب فعالیت میکند دسترسی به فایل را کنترل نمایید .

    منوی     View  : این منو به شما امکان میدهد تا تمام شش نمای    Front page  را به علاوه نوارهای ابزار پنهان کرده یا نمایش دهید.

    منوی     Insert  : به شما امکان میدهد تا همه چیز را از خطوط انفصالی تاریخها و فوق پیوندها گرفته تا اپلت های    java و اجزای     office 2000  را درون صفحات web  قرار دهید.

    منوی     Format  : ظاهر و نمای متن را کنترل نموده و معمولا به آ یکن نوار ابزار  Formatting    مربوط میشود.

    منوی   Tools : بسیاری از تنظیمات کلی    Front page  به علاوه فرهنگ لغات و اصطلاحات ر ا کنترل میکند.

    منوی      Table   : اکثر جنبه های ایجاد و تنظیم جداول و کادرها را د رصفحات وب شما کنترل نموده و عموما به آ یِکنهای  نوار ابزار    Table  مرتبط میشوند.

    منوی      Frame : قالب بندی صفحات مبتنی بر  Frame  را کنترل نموده و در زمان مشاهده یک صفحه   Non-frame  در دسترس نمیباشد.

    منوی     Windows : به منظور جهش و حرکت در هر یک از پنجره ها ی باز   Front page

    منوی Help   : برای دسترسی به سیستم راهنمای  Front page  

    (تصاویر در فایل اصلی موجود است )

     

     ایجاد یک سایت وب

    هر مجموعه ای از صفحات پیوند خورده و مربوط به هم خواه فقط دو صفحه و خواه هزار صفحه باشد یک سایت وب نامیده میشود .    Front page  نیز آن را یک وب مینامد که کلیه اسناد و تصاویر مرتبط با سایت وب را در بر میگیرد . سایتهای وب به طور پیش فرض درFront page    درون یک پوشه خاص به نام   My web   بر روی هارد دیسک شما ذخیره میشوند.

    برای ایجاد یک سایت جدید وب     File>New>Web   را انتخاب نمایید.

    به مجرد گشودن یک سایت وب با کلیک کردن بر روی آ یکن    Navigation  در قاب   View  به نمای مرور سوئیچ کنید. برای اضافه کردن یک صفحه جدید به ساختار سایت وب راست کلیک نموده و   New page  را از منوی میانبر انتخاب کنید یا اینکه    Ctrl+N را فشار دهید.

    به کار بردن یک زمینه به یک صفحه یا سایت وب:

    برای اعمال یک زمینه ایتدا صفحه مورد نظر را باز کنید. برای دسترسی به زمینه ها به نمای صفحه بروید در جایی از صفحه راست کلیک نموده و Theme   را از منوی میانبر انتخاب کنید. کادر محاوره    Themes  شامل چهار کادر علامت در پایین سمت چپ میگردد    vived colors   و     Active Graphics  و    Background picture ویا    Apply using css  . برای سفارشی کردن هر یک از زمینه ها روی دکمه    Modify  در پایین کادر محاوره    Themes  کلیک نمایید.

      Front page   به شما امکان میدهد تا سه جنبه مختلف از یک زمینه را اصلاح کرده یا تغییر دهید: رنگ و تصاویرو یا متن.

                     

            ایجاد صفحات اولیه Web

           ایجاد و قالب بندی متن

           قالب بندی پاراگرافها , لیستها

          افزودن فرا پیوندها

          افزودن و ویرایش تصاویر

    قالب بندی پراگرافها و لیستها و عناوین:

    در حالی که گرافیک ها به صفحات وب شما تنوع و جذابیت میدهد اما در واقع پاراگرافها لیستها و عناوین هستند که بار کاری مربوط به تنظیمات سلسله مراتب بصری صفحات را اداره میکنند.

          Front page   به شما امکان میدهد تا به راحتی سه مورد مذکور را با نوار ابزار Formatting   تنظیم و کنترل کنید.

    کاربرد پاراگراف ها :

          Front page به شما اجازه میدهد تا باتنظیم کنگره ها و برجستگی ها همترازی پاراگراف فاصله گذاری بالا  پایین پاراگراف و بین خطوط نمای ظاهری پاراگراف خود را تغییر دهید.

    زمانی که شما در حالت قالب بندی هستید با کلیک کردن بر روی آ یکن    Page  در قاب View    مطمئن شوید که در نمای صفحه قرار دارید.

    برای همترازی یک پاراگراف روی یکی از سه دکمه همترازی در نوار ابزار     formatting کلیک کنید.

    برای تغییر تورفتگی های یک پاراگراف روی دکمه های کاهش یا افزایش     decrase Indent  یا     Incrase Undent  کلیک کنید.

    استفاده از لیستها:

         Front page    به شما امکان میدهد تا لیست های مختلفی از سبکها را ایجاد کنید که میتوان آنها را در دو گروه عمومی تفکیک نمود.

    لیست های منظم و لیستهای بی نظم که به عنوان    unmembered یا    bulleted نیز شناخته شده اند.لیستهای برای ارائه اجزایی مناسبند که ترتیب به خصوصی ندارند همانند لیستی از تدارکات. هرگاه میخواهید فهرستی از اجزا را در یک رشته ترتیبی و منظم ارائه دهید از فهرستهای ترتیبی و منظم ارائه دهید از فهرستهای ترتیبی (    ordered ) یا شمارش شده ( numbered   ) بهره بگیرید. در حالی که       Front page  لیستهای منو دایرکتوری را ایجاد میکند اما آنها توسط اغلب مرورگر ها پشتیبانی نمیشوند بنابراین بهتر است که از به کار بردن آنها دوری نمایید.

    ایجاد لیست های بدون ترتیب:

     به طور پیش فرض     Front page  از بولتهای مدور و محکم استفاده میکند. با این وجود شما میتوانید هر یک از بولتهای موجود در زمینه توکار    Front page  به کار ببرید و یا اینکه بولتهای شفارشی ایجاد کنید .

    برای ایجاد سریع یک لسیت بولتی روی دکمه     Bullets در نوار ابزار  Formatting  کلیک نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از منوی باز شوی   Style   یک لیست بولتی ایجاد کنید.

     

    ایجاد لیست های تعریفی:

    لیست های تعریفی برای فرهنگ اصطلاحات و اطلاعات دیگر سبک لغت نامه به طور دستی  ایجاد میشوند زیرا فرمت مربوطه یک کلمه یا یک عبارت را بر روی یک خط واحد قرار داده و تعریف مناسب را فورا در زیر آن درج میکند. با این وجود میتوانید تمامی اصطلاحات و تعاریف را تایپ نموده و آنها را قالب بندی کنید از آنجایی که همه قالب بندیها به طور خود کار اداره خواهند شد بهتر آن است که قالب یا فرمت     Define Term  را انتخاب نموده و عمل تایپ را آغاز نمایید.

    برای ایجاد یک لیست تعریفی مکان نما را در جایی قرار دهید که میخواهید اولین تعریف ظاهر شود سپس    Defined Term   را از لیست باز شوی    Style  انتخاب کنید.

    ایجاد لیست های منظم و ترتیبی :

    هر گاه میخواهید لیستی از اجزا را به ترتیب ارائه نمایید از لیستهای منظم استفاده کنید. لیستهای منظم معمولا شماره دار هستند.

    برای ایجاد  یک لیست شماره گذاری متن خود را انتخاب کرده و روی دکمه     Numbering  در نوار ابزار     Formatting  کلیک نمایید. 

                                 افزودن فرا پیوندها ( Hyper links)

    جذابیت اصلی وب از قابلیت کاربر و انتقال فایل ها در سراسر جهان سرچشمه میگیرد . فرا پیوندها این روند را انجام میدهند. فرا پیوند ها پیوندهای ساده بسیار متنوع و گوناگون هستند : پیوند هایی به نقاط دیگر در سندی که قبلا بر روی صفحه باز شده است و پیوندهایی در ارسال پست الکترونیکی ( E-mail) و پیوند های درج شده در تصاویر    Front page ایجاد همه آنها را آسان میسازد.

     

    پیوند های قطعی و نسبی:

    اساس استفاده از پیوند ها درک تفاوتهای موجود میان فرا پیوند های قطعی و نسبی میباشد. هنگام استفاده ممکن است تداخل و سردرگمی به وجود بیاید اما به سادگی میتوان آنهارا تفکیک نمود یک پیوند قطعی (   Absolute ) , یک آدرس کامل فایل وب را نمایش میدهد در حالی که یک نسبی فقط شامل نام فایل و پوشه بالای آن میگردد. شما باید یک پیوند قطعی را در زمانی به کار ببرید که پیوند ایجاد شونده به فایل یا صفحه ای از وب باشد که روی سایت وب شما قرار نگرفته باشد پیوند  Absolute  گاهی یک پیوند خارجی نیز نامیده میشود . پیوند های نسبی یا   Relative باید بای پیوند به فایل های درون سایت شخصی وب شما استفاده شوند. مزیت پیوندهای   Relative این است که شما میتوانید بدون انفصال پیوندها فایلها و سایت وب خود را مجددا سازماندهی نمایید

    چون صفحه آغازین (     Home page ) شما یک آدرس قطعی(    Absolute ) دارد یک مرورگر وب میتواند درون سایت وب شما از یک پیوند نسبی به پیوند دیگر حرکت کند .

    برای جلوگیری از به روز رسانی پیوندها به طور دستی از پیوندهای    Relative استفاده کنید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آموزش front page

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت