تحقیق مقاله اراضی میانگران

تعداد صفحات: 25 فرمت فایل: word کد فایل: 6268
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تحقیق مقاله شهرسازی
قیمت قدیم:۵,۵۰۰ تومان
قیمت: ۳,۴۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اراضی میانگران

    مقدمه :

    طرح تأمین اراضی دریاچه میانگران ایذه طرحی است که کارفرمایی آن سازمان آب و برق خوزستان و مشاور آن شرکت ساز آب پردازان و پیمانکار شرکت ضایع غرب بود این طرح در 10 کیلومتر شهرستان ایذه بود که بیشتر کارهای آن انتقال خط لوله می باشد . که لوله بصورت مستقیم به هم جوش می خورند و قسمتهای بتنی و کارهای نظیر خاک برداری کانال کتی ، جاده سازی و ... را در بر دارد قرارداد این پروژه به مدت 2 سال می باشد که در پایان سال 1385 باید تحویل داده شود و این پروژه از این باید در طول این مدت راه اندازی گردد این طرح سالانه بخش زیادی از محصولات مورد نیاز منطقه را تهیه می کند و اشتغال بیش از 200 خانوار را فراهم می کند

    فصل اول

    موقعیت و وضع جوی محدوده طرح مورد نظر :

    موقعیت و حمل اجرای طرح واقع در 10 کیلومتری شمال شهرستان ایذه می باشد که نام طرح تأمین آب زراعی اراضی مجاهد دریاچه میانگران ایذه نامگذاری شده است این محدوده از شمال به روستای خنگ کمالوند از جنوب و غرب به روستای راسفند و از جهت شرق به روستای قلعه کژدم مربوط می گردد.

    حداکثر دمای مطلق مشاهده شده در ایذه 48 درجه سانتیگراد و حداقل دمای مشاهده شده 3- درجه سانتیگراد است . ارتفاع محدوده مورد مطالعه از سطح دریا بین رقومهای 822 تا 850 متر متغیر می باشد که از شمال به جنوب و از سمت حاشیه به طرف دریاچه به تدریج کم می شود متوسط بارندگی منطقه 3/697 میلیمتر می باشد که احتمال بارندگی های سیلابی بیشتر در ماههای آذر تا بهمن ماه می باشد حداکثر بارندگی سالانه مشاهده شده در منطقه ایذه 1/1076 میلیمتر می باشد .

    بطور کلی چهار فعالیت اصلی پروژه عبارتند از:

    1.  احداث کانال انتقال از وسط دریاچه تا ایستگاه پمپاژ

    2. احداث حوضچه مکش و ایستگاه پمپاژ

    3. نصب لوله های فولادی ایستگاه پمپاژ و مسیر انتقال و نصب شیرالات مربوطه

    4. احداث راه دسترسی از جاده آسفالته ایذه به پیون تا ایستگاه پمپاژ

     

    توضیح مختصری در مورد اجرای این چهار فعالیت :

    الف) احداث کانال انتقال :

    احداث 2667 متر کانال انتقال بادی حداقل 14/1 متر مکعب در ثانیه و شیب طولی 0005 /0 با شیب جدار 2:1 که با توجه به جنس خاک مسیر منظور شده است مقطع ابتدای این کانال در صورتی که در آب باید اجرا گردد بصورت سنگی در غیر این صورت بصورت خاک ریزی متراکم و قسمت انتهای آن با توجه به عمق زیاد آن بصورت مرکب طراحی شده است . رقوم لبه کانال به اندازه حداقل سطح آب دریاچه یعنی 5/823 متر در نظر گرفته شده است از زمان اجرای کانال بایستی در ماههای تابستان باشد .

    ب) احداث حوضچه مکش و ایستگاه پمپاژ :

    جهت آبگیری از کانال انتقال و نصب لوله های مکش یک حوضچه مکش از جنس بتن مسطح با ابعاد مفید 18*3*8 و ضخامت 4 درصد متر که بوسیله 4 خط لوله بتنی 800 میلیمتری و  یک سازه و ورودی آب را از کانال انتقال می گیرد طراحی شده است و همچنین ایستگاه پمپاژ دارای 11 دستگاه الکتروپمپ و یک دستگاه دیزل پمپ فشار قوی می باشد .

    ج) احداث راه دسترسی :

    جهت دسترسی به ایستگاه پمپاژ و تأسیسات مربوطه یک جاده ارتباطی شنی به طول 722 متر عرض  رویه  شنی 6 متر طراحی شده و با شیب عرض 2 درصد و دو طرفه می باشد .

     

    عملیات مکانیک :

    با توجه اینکه فشار کار لوله ها  در ابتدای کار بیش از 100 متر می باشد و نیز با توجه به توپوگرافی منطقه لوله های مورد نظر گرفته می شوند که جهت اجتناب از خوردگی آنها بالای سطح زمین و روی ساپورتها نصب می گردند .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اراضی میانگران

    فهرست:

    فصل اول : توضیح مراحل اجرای جزئیات پروژه و مشخصات لوله های مورد نظر

    فصل دوم : نحوه اجرای عملیات و چگونگی اجرای آنها

    فصل سوم : کنترل کارهای انجام شده توسط دستگاه نظارت

    فصل چهارم : نحوه و اجرای اتصالات مراحل جوشکاری

    فصل پنجم : آماده سازی سطح و رنگ آمیزی سطح

     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت