گزارش کارآموزی آموزشگاه زبان

تعداد صفحات: 54 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 500003267
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: گزارش پروژه کارآموزی علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی
قیمت قدیم:۸,۲۰۰ تومان
قیمت: ۵,۴۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش کارآموزی آموزشگاه زبان

    مقدمه :

    شاید یادگیری زبان انگلیسی مهمترین گام در ارتقاء کیفیت زندگی شما باشد.آیا هیچ فکر کرده‌اید که دسترسی به اطلاعاتی که دیگران از آن بی‌بهره‌اند، چقدر می‌تواند جالب باشد؟ یا صحبت کردن با افراد جالبی که دیگران نمی‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ یا تحت تأثیر قرار دادن اطرافیانتان هر موقع که دهانتان را باز می‌کنید؟ و یا پشت سر گذاشتن دیگران با جهش‌های بزرگی که در شغل‌تان برمی‌دارید؟

    شما می‌توانید به همه‌ اینها برسید، اگر خوب انگلیسی صحبت کنید.

     

    تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

    زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخه ژرمنی است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان از آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی نام برد. از آنجا که زبان فارسی نیز زبانی هندواروپایی (از شاخه آریایی) است، زبان فارسی با زبان‌های ژرمنی از جمله با انگلیسی خویشاوند است. خود شاخه ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود که انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. امروزه حدود نیمی از مجموعه واژگان زبان انگلیسی و دستور آن زبان از همان ریشه ژرمنی است ولی نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهند. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین و فرانسوی و بخشی دیگر از یونانی و دیگر زبان‌ها به انگلیسی وارد شده‌اند.

     

    زبان انگلیسی به عنوان زبان مادری در کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، افریقای جنوبی و بسیاری کشورهای دیگر تکلم می‌شود. انگلیسی امروزه ار نظر تعداد گویشوَر، پس از چینی، عربی، اسپانیایی و هندی، پنجمین زبان جهانست. تعداد کسانی که زبان مادری‌شان انگلیسی است امروزه 380 میلیون نفر است. انگلیسی در بسیاری از کشورها زبان میانجی است و مهم‌ترین زبان دنیا در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی و علمی در روابط بین‌الملل بشمار می‎آید.

     

     

    مراحل انجام کار :

    مجوز های قانونی :

    تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب تجهیزات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه تاسیس آموزشگاه صادر میگردد.

     

    مراحل صدور جواز تاسیس :

    1- پذیرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسیس آموزشگاه و تکمیل پرونده توسط مدیریت فنی و حرفه ای و یا مدیریت آموزش پرورش استان .

    2- بررسی پرونده از نظر مدارک و تطبیق با مصادیق والویتهای سرمایه گذاری در واحد صدور مجوز مدیریتآموزش و پرورش استان .

    3-  تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس ( فرم شماره یک ) توسط متقاضی

    4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره یک به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائید فرم پرسشنامه جواز تاسیس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تیپ و تجربیات کارشناسی  و ارجاع  پرونده  به  مدیریت .

    5- ارجاع پرونده توسط مدیریت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسیس .

     

    فصل دوم

    سرمایه اولیه آموزشگاه

    روشهای بازاریابی و تبلیغات

    جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

    ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت  و توسعه قرار گیرد در بخش آموزش زبان هم تاسیس چنین طرحی مانند این طرح که تقاضای زیادی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، استفاده از تجهیزات کلاس A جهانی و بهره گیری از نیروی انسانی متخصص می تواند به داشتن خلاقیت و نوآوری در تاسیس آموزشگاهی مدرن کمک شایانی نماید.

    روشهای بازاریابی و تبلیغات :

    در زمینه جذب مشتری می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر برای جذب محصلان و دانشجویان

    فصل سوم

    امور مالی آموزشگاه زبان

     

    زمین :

    مکان مورد نیاز طرح شامل یک باب ساختمان با کاربری اداری به مساحت 90متر مربع که ارزش هر متر مربع آن چهار میلیون ریال و هزینه کل خرید محل 360 میلیون ریال برآورد می شود.

     

  • فهرست و منابع گزارش کارآموزی آموزشگاه زبان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت