تحقیق مقاله ترمینالوژی پایه و مفاهیم

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 4556
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تحقیق مقاله فیزیک
قیمت قدیم:۵,۰۰۰ تومان
قیمت: ۲,۹۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: ترمینالوژی پایه
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ترمینالوژی پایه و مفاهیم

    ترمینالوژی  پایه و مفاهیم

    تعریف و ریاضیات کاربردی

    در اول بخش 3 کلاس فیزیک ، ما قوانین نیوتن رابرای تحلیل و تجزیه حرکت اشیاء مورد استفاده قرار می دهیم . مجموعه اطلاعات و تأکید بر آنها برای تعین سرعت یک شیء بکار برده شده است . اطلاعات تسریع یافته متعاقباً برای تعیین اطلاعات درباره سرعت و شتاب یا تغییر مکان یک شی ء پس از دادن یک دوره زمانی بکار برده می شود . در این خالت ، قوانین نیوتن به عنوان یک برنامه مفید برای تحلیل  حرکتی و پیش بینی درباره موقعیت نهایی حرکت شی ء اجرا می شود . در این بخش ، یک برنامه کاملاً مختلف برای تجزیه و تحلیل حرکت اشیاء بکار برده شده است . حرکت از ادراک کاری و انرژی تلقی می گردد . تأثیری که کار بر انرژی یک شی ء ( یا سیستم اشیائ )  دارد مورد برسی خواهد بود . نتیجه سرعت و یا ارتفاع اشیاء می تواند از اطلاعات انرژی پیش بینی شود . به منظور درک این روش انرژی کاری برای تجزیه و تحلیل حرکتی ، مهم است که در ابتدا یک درک اساسی از چند عبارت اساسی داشته باشید . بنابراین ، درس یک این بخش بر تعاریف  و معانی چنین عباراتی به عنوان کار ، انرژی مکانیکی ، انرژی پتانسیل ، انرژی حرکتی و قدرت توجه دارد .

     

    در فیزیک ، کار به عنوان یک نیروی تأثیر گزار بر شیئ تعریف شده است که باعث جابجایی اشیاء می باشد . در اینجا سه لغت کلیدی در این تعریف وجود دارد – نیرو ، جابجایی ، هدف . به منظور اینکه نیرویی شرایط لازم برای انجام کار را بر روی شیء داشته باشد ، آنجا باید یک جابجایی وجود داشته باشد  و نیرو باید باعث جابجایی گردد . در اینجا چندین نمونه  جالب در مورد کار وجود دارد که در زندگی روزمره قابل مشاهده می باشد – اسب یک گاو آهن را بر روی زوین می کشد ، پدری چرخ  خواروبار را در راهروی مغازه خواروبار فروشی هل می دهد  ، یک دانشجو کوله پشتی پر از کتابش را بر روی شانه هاش حمل می کند ، یک وزنه بردار یک وزنه را  به بالای سرش می برد ، یک ورزشکار در رشته پرتاب وزنه  ، وزنه را پرت می کند و الی آخر . در همه مواردی که در اینحا ذکر شد یک نیرو بروی شیء وارد شده است که منجر به جابجایی شیء می شود .

    پنج جمله پائین  را بخوانید و تعیین کنید که آیا آنها نمونه هایی از کار هستند یا نه ؟ سپس موس را بر روی منوی ظاهر شده حرکت دهید و پاسخ را برسی کنید .

     

    جملات

    معلم یک نیرو را بر روی یک دیوار بکار می برد و خسته می شود . یک کتاب از روی میز می افتد و بر روی زمین سقوط آزاد می کند . یک گارسون سینی پر از غذا را بالای سرش بوسیله دستهایش در طول اتاق حمل می کند . ( دقت کنید ، این سؤال مشکلی است که بطور مفصل در بخش بعدی مورد بحث قرار خواهد گرفت ).

    یک راکت سرتاسر فضا را به سرعت طی میکند .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ترمینالوژی پایه و مفاهیم

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت