طرح کسب و کار شبکه پخش هنر

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 400003263
سال: قبل از 1390 مقطع: خدماتی دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی سایر موضوعات
قیمت قدیم:۴,۸۰۰ تومان
قیمت: ۴,۶۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه طرح کسب و کار شبکه پخش هنر

    مشخصات طرح :

    عنوان : شبکه پخش هنر ‌

    نام موسس :

    تاریخ تاسیس :  15/6/1380

    شماره ثبت : 644275

    ماموریت :

    1 تاسیس موسسه پخش و عرضه محصولات فرهنگی

    2 آموزش مباحث علمی ، تربیتی ، و مذهبی

    3 دسترسی به اهداف اجتماعی

    4 تامین درآمد

    5 ایجاد اشتغال

    6 ایجاد امنیت روانی

    فهرست محتوا :

    تهیه پخش محصولات فرهنگی، آموزشی ، کمک درسی ، تفریحی ، انواع اجناس خام مورد نیاز مصرف کننده  کارت اینترنت پر سرعت ، مجموعه آثار بزرگان ، و …

     

    تعریف و توصیف کسب و کار :

    در سنین مختلف نیازهای فرهنگی محسوس بوده و به دنبال کوتاهترین ، مناسبترین و بهترین راه برای دریافت محصولات مورد نیاز خود فرد باشند با توجه به کمبود زمان و نبودن مرجع کامل و مشخص یا عدم اطلاع افراد از چگونگی دستیابی به محصولات مورد نیاز وجود شبکه پخش منسجم و به روز کاملاً مشخص و ملموس می باشد .

    شبکه پخش هنر با توجه به نیازهای جامعه به نیازهای جامعه در طی سال و با توجه به مناسبتهای مختلف سعی می کند تا با تهیه و پخش محصولات فرهنگی و اقلام مکمل متناسب با گروههای سنی کودک و نوجوان ، میانسال ( زن و مرد ) و … در حد توان نیازهای جامعه را بر آورده سازد .

    محصولات یا خدمات :

    کتاب فیلم ، VHS ,VDC وسایل کمک آموزشی ، کارت اینترنت و ….

    اجناس خام (نوار ویدئو ، کاست ، سی دی خام ، فیلم عکاسی و ….

    محل :

    نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات در مجاورت مکان تفریحی توریستی ( پارک  )

    نمایشگاه در یک طبقه به طول 6 متر و عرض 8 متر مربع ، سالن اداری همراه با چهار اتاق 4×3 جهت مدیریت ، سرپرست فروش ، هماهنگ کننده ، حسابدار، مامور توزیع و ویزیت ، نگهبان ، انباردار ( انبار بصورت  مجازی در مجاورت فروشگاه و بصورت حقیقی در طبقه پایین حدود اً به اندازه فروشگاه           می باشد .)

    تحلیل استراتژی بازار

    استفاده از تحقیقات کتابخانه ای بهمراه تحقیقات میدانی مکمل در راستای استراتژی
               بازار محور بجای محصول محور

    شناسایی موارد مورد نیاز فرهنگی در سنین مختلف از جمله :

    مسائل آموزشی : شامل آموزش مشاغل ، هنرهای دستی ، کمک درسی و …

    به تفکیک سنین مختلف : کودک ، نوجوان ، جوان ، میان سال ، کهنسال 

    به تفکیک جنسیت : مرد زن دختر پسر

    اجناس خام مورد نیاز : کارت اینترنت ( سی دی خام   VHS , ،… )

     نحوه کار : تولید محصولات یا تهیه آن از شرکتهای تولید کننده با حداقل قیمت 
     برای توزیع بین همکاران ( فروشندگان محصولات فرهنگی) یا مصرف کننده خانگی

    روش بازاریابی :

    شناسایی عوامل توزیع در سطح شهر و دادن تخفیف حجمی ، تعدادی و 5/3% تخفیف خرید نقدی .

    روش بازاریابی :

    تقسیم شهر به شش محدوده 400 الی 500 هزار نفری با توجه به روزهای کاری در طول یک ماه توزیع در هر محدوده حدود 5 روز می باشد ( بصورت تلفنی ، مراجعه حضوری یا ارسال پیک) .

    نکته مهم :

    محصولات در صورت تولید دارای سود حدوداً 50% و در صورت تهیه و پخش دارای سود حدود 25% می باشند و به ترتیب ذیل درجه بندی می شوند :

    محصول A  :  اجناس تولید شده فرهنگی

    محصول B : اجناس تهیه شده فرهنگی

    محصول C :  اجناس خام تهیه شده  

    صورتحساب سود (زیان)  

    صورتحساب درآمد (ماهیانه )

     

    نوع محصول تعداد مبلغ به ریال مبلغ کل درصد سود مبلغ سود کالا
    A 10 4000 40.000.000 50% 20.000.000
    B 4 4000 16.000.000 25% 4.000.000
    C 10 4000 40.000.000 25% 10.000.000
            جمع  96.000.000   34.000.000

     

    برآورد تجهیزات

     

    شرح کالا تعداد مبلغ واحد  به ریال مبلغ کل به ریال
    میز اداری 5 400 2.000.000
    صندلی 7 200 1.400.000
    کامپیوتر 2 3.000.000 6.000.000
    لوازم اداری  ماهیانه 500 500
    اقلام متفرقه در حد نیاز 100 100
    (ارقام تقریبی است )   1.500.000 10.000.000

     

  • فهرست و منابع طرح کسب و کار شبکه پخش هنر

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت