طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغات

تعداد صفحات: 16 فرمت فایل: word کد فایل: 400003102
سال: قبل از 1390 مقطع: خدماتی دسته بندی: طرح توجیهی کارآفرینی صنایع چاپ-گرافیک
قیمت قدیم:۴,۸۰۰ تومان
قیمت: ۴,۶۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغات

    برآورد تجهیزات

    بازاریابی

    پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه  تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ، طبقه اجتماعی و محل و فرهنگ مردمتوجه والایی داریم.

    وبرای شناخت مردم (مشتریان ) و دانستن آنچه میخواهند تحقیق می کنیم به این صورت که از تمام افرادی که به شرکت ما می آیند نظر خواهی می کنیم و همچنین به دلیل آنکه اکثر مشتریان ما کاسب کارها و شاغلان هستند از آنها هم در این مورد سئوال می کنیم ونظر خواهی کرده و از آن درکارمان استفاده می کنیم .و همچنین پرسشنامه های تدوین می کنیم که مشتریان و مردم به آن پاسخ دهند .

    ودر کارمان ابتدا بازار را شناسایی کرده و بعد محصول را تولید می کنیم و سعی داریم محصولمان به روز و جدید ومطابق میل مشتریان باشد تا عمر بیشتری داشته باشد.

    ومحصولی را تولید می کنیم که متفاوت با دیگر محصولات شرکتهای رقیب باشد.

    در تعیین قیمت محصول قیمتی را که انتخاب می کنیم که مشتریان از آن استقبال کنند و خرید بعدی را هم از شررکت ما بکنند و قیمت محصولمان باید طوری باشد که باعث کاهش عرضه نشود بنابراین قیمتی متعادل که هم به صرف مشتریان باشد وهم ما که ترجیح می دهیم از قیمت گذاری نفوذی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری پیدا کنیم.

    ما از موسسه خودمان تبلیغاتی را ارائه میدهیم که این در خور فعالیت های موسسه مان است وهزینه کمتری مصرف می کند . و جدا از تهیه پوستر وبروشور ما تبلیغاتی را هم درسایت های اینترنتی ارائه می دهیم تا تاثیر آن بالا رود وبرای بالا بردن فروش به مشتریان جایزه می دهیم به این صورت که (به طور مثال )هر 100 کارت ویزیت 10 کارت به طور رایگان به مشتریان عرضه کنیم

    توصیف پروژه

    گروه موسسه تبلیغاتی رومینا قصد دارد شرکتی را راه اندازی می کند که مشتریان زیادی داشته باشد وهمچنین سود مناسب وبرای گروه ما رضایت مشتریان ازمحصولات و خدمات ما بسیارمهم و ارزشمند است .نوع کار این موسسه خدماتی و بازار محوراست زیرا ما دراین موسسه به نیازهای جامعه توجه می کنیم و درمورد آن بررسی کرده و ارائه خدمت می دهیم . در این راه ما باید از تبلیغات موجود در رسانه و اینترنت و بروشورهای داخل شهر نمونه وایده  بیابیم ما از علایق سایر افراد (مشتریان ) بهره برده ومورد استفاده قرار می دهیم و همچنین به کسب و کارهایی مانند این که هم اکنون وجود دارد توجه لازم را داریم. موسسه رومینا  از 4 شریک تشکیل شده که هریک مسئولیت و وظیفه خاصی دارند.

    همانطور که می دانید نام موسسه ما رومینا است ودلایل  ما برای انتخاب این اسم از این قرار است: اولاً که این نام جدید و تازه است ،ثانیا ً باعث جلب توجه مشتری می شود.

    ما با مشورت باهم تصمیم به باز کردن حساب پس انداز دربانک ملی گرفتیم واین کار را عملی کردیم تا سود وبهره موسسه را در آن جمع آوری کنیم ، سرمایه ما برای تاسیس این موسسه 000/000/90ریال است که پنج میلیون  آن وامی است که به افراد فنی از طریق بانک ها داده می شود وچهار میلیون دیگر آن هریک از افراد گروه نفری یک میلیون از پس انداز شخصی و قرض از فایل وخانواده بدست آورده اند.

    همچنین محل کار خود را هم تعیین کردیم و چهار راه عبدالمطلب را برای تاسیس موسسه خود برگزیدیم که برای انتخاب محل دلایلی داریم:

    ما می توانیم دراین محل ازمغازه ها و فروشگاههای متعدد سفارش بگیریم.

    مواد اولیه مورد نیاز را از همین محل می توانیم تهیه کنیم.

    وسیله رفت و آمد برای مشتریان فراهم است.

    محل موسسه به محل سکونت اعضای گروه نزدیک است.

    و بعد از انتخاب محل تاسیس موسسه نوبت به فراهم آوردن تجهیزات می شود.

    امکان سنجی

    میزان ارتباط موضوع با رشته تحصیلی

    افراد جامعه  بیشتر سعی می کنند شغلی را ایجاد می کنند که متناسب  با مهارت  آنها باشد یا درباره آن تجربه داشته باشند.واین تجربه را می توان از دوستان یا بستگان نزدیک به دست بیاورند زیرا داشتن مهارت و تجربه رونق کار می شود وهمچنین فرد در انجام کارهای خود تسلط  بیشتری دارد. گروه چهار نفره ما نیز مطابق با رشته تحصیلی خود به ایجاد موسسه تبلیغاتی پرداخته ایم و با استفاده ازتجاربی که در مدت تحصیل به دست آوردیم می توانیم این شرکت  را راه اندازی کنیم در انجام کارهای تبلیغاتی  باید افراد با کامپیوتر اشنا باشند ، همچنین  نرم افزارهای لازم را که باعث طراحی کارت های تبلیغاتی وهمچنین بروشورهای  تبلیغاتی  می شوند را بشناسند مانیز  با استفاده  از نرم افزارهای مانندکورل و فتوشاپ  وفری هند که در دوران دبیرستان با آنها آشنایی پیدا کردیم می توانیم استفاده کنیم و به خلق کارت های تبلیغاتی و.... بپردازیم.

    میزان اشتغال زایی طرح در جامعه

    ما در این موسسه یک گروه چهار نفره هستیم که با توجه  به درس هایی که در بیرستان خوانده ایم  از قیبل فتوشاپ ؛فری هند ، کورل می توانیم  کارت های ویزیتی  ، بروشور ، کارت های تبلیغاتی  درست کنیم  ما دراین مؤسسه  می توانیم  افرادی را به عنوان حسابدار استخدام کنیم که کارهای حسابداری موسسه را به عهده بگیرد و یا فردی را برای رسیدگی به امور مالی شرکت استخدام کنیم و از افراد با تجربه استفاده کنیم که به کامپیوتر تسلط بیشتری داشته  باشد که اگر احیاناً  مشکلی  برای کامپیوتر پیش آمد بتواند آن را حل کند.

    میزان مفید بودن طرح در جامعه

    ما باید طرحی را برگزینم که برای جامعه وافراد مفید باشد و متناسب با نیازهای آنها شغلی راانتخاب کنیم .مانیز برای ایجاد کسب و در آمد خودمان ابتدا به نیاز جامعه توجه کردیم و بعد شغلی را انتخاب کردیم وکسب وکار ما ایجاد مؤسسه  تبلیغاتی دست وچون جامعه در حال رشد وتولید مؤسسات  و کارخانه های مختلف دست نیاز به تبلیغات دارد تا تمام افراد از کسب وکارهای تازه ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

    در صفحات قبل به مکان تاسیس مؤسسه مان اشاره ی می کردیم  که ما چهار راه عبدالمطلب  را برای شروع کار انتخاب  کرده ایم که این انتخاب به خاطر مزایای که این محل دارد صورت گرفته است که به این مزایا می پردازیم:

    به خاطر وجود مواد اولیه و خام دراین محل است

    رفت و آمد مردم در این مکان زیاد است.

  • فهرست و منابع طرح توجیهی تاسیس شرکت تبلیغات

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت