گزارش تعیین نگرش های هیئت علمی نیازها و تجربیات تکولوژی های اموزشی ، وسایل کلاس درس ، سرویس های پیشرفت حرفه ای و سیستم مدیریت دوره و تخته سیاه

تعداد صفحات: 54 فرمت فایل: word کد فایل: 10003437
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پایان نامه علوم تربیتی
قیمت قدیم:۱۲,۰۰۰ تومان
قیمت: ۹,۹۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه گزارش تعیین نگرش های هیئت علمی نیازها و تجربیات تکولوژی های اموزشی ، وسایل کلاس درس ، سرویس های پیشرفت حرفه ای و سیستم مدیریت دوره و تخته سیاه

    خلاصه اجرایی

    هدف ، هدف از این تحقیق تعیین کردن نگرش های هیئت علمی نیازها و تجربیات تکولوژیهای اموزشی ، وسایل کلاس درس ، سرویس های پیشرفت حرفه ای و سیستم مدیریت دوره ، تخته سیاه بود .

    طراحی این تحقیق با 15 سال ، محاسبه کلی ف روشهای اموزش و رضایت از تکنولوژی دانشگاه را بیان کرد . این تحقیق فقط از طریق ایمیل به هیئت علمی تمام وقت در پاییز 2005 با 44 % میزان پاسخ و به هیئت علمی پاره وقت در بهار 2006 با 29 % میزان پاسخ ارسال شد .

     

    یافته های کلیدی

    موضوعات مثبت

    اعضای هیئت علمی تمام وقت و پاره وقت قصد اموزش و ادامه استفاده از تکنولوژیهای اموزشی در تدریس علارغم موانع شخصی و نهادی سطح مهارت ، زمان ، بودجه ، پوستیژ یا اعتبار نسبت به استخدام رسمی و تشویق را دارند.

    اعضای هیئت علمی پاره وقت علاقمند به اموزش تخته سیاه پیشنهاد شده در دانشگاه های منطقه هستند

     

     

    موضوعات نیازها

    هیئت علمی علاقه و برخورداری اش از پیشرفت حرفه ای و بهترین روشهای تولید و مشمول پیشرفت صفحه وب ، جلسات بحث اینترنتی ، تحقیق تکنولوژی و چند رسانه ای برنامه آموزشی شان را بیان کرده است .

    ‍CTL مخالفت پیشنهاد کارگاه هایی برای پیشرفت حرفه ای است که زمان و سطح نیاز آموزشی را برای هیئت علمی براورد می کنند.

    کمک ادارات علمی برای اضافه کردن تکنولوژی به تدریس و زمان جهت ایجاد روشهای جدید

    یک اقدام غیر از Powerpoint جایگزین شده سخنرانی ( کنوانس ) مثلا استفاده بانعی از نرم افزار

    اموزش فردی برای منضبط کردن تکنولوژیهای علمی ویژه با سطوح مختلف مهارت پیشنهاد شده توسط CTL لازم است .

     

    توصیه های عملی

    هیئت علمی پاره وقت نگرانی خود را از نداشتن کارتهای هوشمند در دانشگاه های منطقه بیان کرده است

    به هر حال در پایان این گزارش RCA نیاز تهیه یک کارت هوشمند برای هر کلاس درس در محلهای محوطه دانشگاه منطقه را بیان کرده است .

    نصب کلاسهای درس هوشمند توسط ‍CTL و OIT را ادامه دهید تا 100 % فضاهای تکمیل شوند این هدف در پاییز 2007 انجام می شود استاندارد سازی و ساده کردن دستگاه را در پاسخ به واکنش هیئت علمی و پیروی از ADA ادامه دهید.

    CTL بطور تنگاتنگ و گروهی با دفتر Provost دفتر تکنولوژی اطلاعات و کمیته تکنولوژی هیئت علمی به کمک کتابخانه کپی رایت و کمیته های ارزیابی برای ارائه یک برنامه استراتژیک برای تکنولوژی اموزشی در ULV در طول 2006 – 2010 کار خواهد کرد .

    تحقیق دانشجوی متاسب برابر را برای تنظیم برنامه های تکنولوژی علمی با نیازهای یادگیری دانشجو تهیه کنید . تحقیق شخصی ویژه القاء تکنولوژی در جامعه یادگیری ULV را ادامه دهید.

     

    هدف

    هدف از این تحقیق تعیین کردن نگرشها نیاز ها هیئت علمی و تجربیات تکنولوژیهای اموزشی وسال کلاس درس سرویس های پیشرفت حرفه ای و سیستم مدیریت دوره و تخته سیاه است .

     

     

     

    روش

    15 سال از این تحقیق انتخاب شدند و از مقیاس های فعلی تغییر داده شدند . این تحقیق فقط از طریق ایمیل به هیئت علمی تمام وقت در پاییز 2005 و به هیئت علمی پاره وقت در بهار 2006 ارسال شد . پاسخ دهنده ها :

    84 نفر از هیئت علمی تمام وقت پاسخ دارند ، (44 % ) از کل 189 نفر شناسایی شده

    189 نفر از هیئت علمی پاره وقت پاسخ دادند ، ( 29% ) 464 نفر از کل نفر شناسایی شده

    اکثر پاسخ دهندگان هیئت علمی تمام وقت ، استادیار و استاد کامل بودند

    اکثر پاسخ دهندگان هیئت علمی پاره وقت ، دستیار پروفسور و مربی بودند .

    به ضمیمه A بعنوان یک مسند کامل مراجعه کنید . جداول مضمون کیفی از جداول کمی طرفداری می کنند و در صورت لزوم سئوالات پاسخ آزاد را بیان می کنند .

     

     

    یافته ها

    سئوال 1) نقش در دانشگاه

    جدول 1 : وضعیت هیئت علمی تمام وقت و پاره وقت در ULV

     

     

      (82=تعداد) FT (189 = تعداد) PT
    سئوال نخوانده رد شده = 2% سئوال نخوانده رد شده = 0 %
    پروفسور 46 0
    دانشیار 36 0
    استادیار 17 0
    مربی 0 0
    پروفسور ارشد کمکی 0 13
    پروفسور کمکی 0 28
    مربی کمکی 0 51
    غیره 0 9

     

     

    سئوال 2) ارتباط کالج

    جدول 2 ، ارتباط کالج و برنامه با ULV

     

      (82=تعداد) FT (187 = تعداد) PT
    سئوال نخوانده رد شده = 2% سئوال نخوانده رد شده = 2%
    هنرها و علوم 52 20
    مدیریت بازرگانی و دولتی 23 27
    مدیریت اموزشی سازمان ( علمی ) رهبری 23 32
    حقوق 5 5
    آموزش مستمر (حالا RCA ) 0 26

     

     

    تعداد هیت علمی پاره وقت ، N برابر ان گروه نیست چون برخی برای شناسایی کردن بیش از یک کالج انتخاب شده اند.

    تعداد و نوع استفاده – حالا و آینده ( سئوال 3 و 5)

    سئوال 3 – تعداد استفاده از این نیمسال تحصیلی ( مقیاس = نه اصلا ، حداقل یکبار در این نیمسال ، یکبار در اینماه ، چند بار در دما ، یکبار در هفته ، چند بار در هفته ، یکبار در روز ، بیشتر از یکبار در روز

    جدول 3 – تعداد استفاده از تکنولوژی در نیمسال فعلی توسط هیئت علمی پاره وقت و تمام وقت

     

    کاربردها (79=تعداد) FT (182 = تعداد) PT
    سئوال نخوانده رد شده = 5% سئوال نخوانده رد شده = 7%
    زیاد زیاد
    چند بار در هفته / یکبار در روز - بیشتر از یکبار در روز چند بار در هفته / یکبار در روز – بیشتر از یکبار در روز
    ایمیل 98 80
    www 99 77
    پردازش لغت 99 83
    معرفی Power point 54 29
    تحقیق تکنولوژی 62 44
    توسعه صفحه وب و خود نگهداری 12 10
    تخته سیاه 40 19
    جلسات بحث اینترنتی 29 11
    ویدئو / صوت دیجیتالی 25 18
    ویدئوVHS 20 10
    تکنولوژیهای کلاس درس هوشمند 53 13
  • فهرست و منابع گزارش تعیین نگرش های هیئت علمی نیازها و تجربیات تکولوژی های اموزشی ، وسایل کلاس درس ، سرویس های پیشرفت حرفه ای و سیستم مدیریت دوره و تخته سیاه

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت