نحوه نگارش گزارش سمینار

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 10003170
سال: 1386 مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پایان نامه ادبیات فارسی
قیمت قدیم:۴,۸۰۰ تومان
قیمت: ۴,۳۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه نحوه نگارش گزارش سمینار

    محور:

     

    (عنوان مقاله حداکثر در 12 کلمه با قلم ب.لوتوس pt. 16 پررنگ)

    یک سطر فاصله (ب.لوتوس pt. 18 پررنگ)

    نویسنده اول1، نویسنده دوم2، و نویسنده سوم3

    1 دانشجوی کارشناسی ارشد،دانشکده ....، دانشگاه ......،ایران

    آدرس پست الکترونیک (Arial    10 pt. Italic)

    2 کارشناسی ارشد، . دانشکده ......، دانشگاه .........، ایران

    آدرس پست الکترونیک (Arial    10 pt. Italic)

    نام و نام خانوادگی نویسندگان به صورت کامل ذکر شود. (همراه با پسوند)

    3 دانشیار، دانشکده ......، دانشگاه .........، ایران

    آدرس پست الکترونیک (Arial    10 pt. Italic)

     

    ----- 4 سطر فاصله (لوتوس pt. 10 نازک) -----

     

     (تدوین چکیده به دوزبان انگلیسی و فارسی الزامی است و نباید بیش از یک صفحه شود)

    cm 5/2

      چکیده(ب.لوتوس  pt.14 پررنگ)  

    cm 5/2

     

    cm 5/3

     

    در متن چکیده از ذکر مقدمات و کلیات خودداری شود و مستقیماً به مسئله مورد مطالعه و اهداف آن، اساس کار، و میزان موفقیت این مطالعه با استناد به نتایج کار به طور مختصر اشاره شود. چکیده مقاله با قلم ب.لوتوس اندازه pt. 11 با فاصله خطوط pt. 13 یا 8/0، فاصله 5/3 سانتیمتر از سمت راست و 5/3 سانتیمتر از سمت چپ کاغذ، با کناره­های ردیف شده نوشته شود. طول چکیده در مقاله کامل کمتر از 80 کلمه و بیشتر از 150 کلمه نباشد. چکیده باید به تنهایی کامل و فقط دارای یک پاراگراف باشد. از اشاره به مراجع در چکیده خودداری شود.

    ----- 1 سطر فاصله (لوتوس pt. 11 نازک) -----

    واژه‌های کلیدی: حداقل3 و حداکثر 5 واژه که با کاما (،) از هم جدا شده و در یک خط باشند (قلم ب.لوتوس pt. 11).

    ----- 2 سطر فاصله (لوتوس pt. 11 نازک) -----

     

     

     

     

     

     

    Article title   (14 , Arial_ Normal bold)

     

    Farst Name,  Last Name 1; Farst Name,  Last Name 2 (10 , Normal bold)

    Full name of authors, should be write completely

     

    1- Department of Physics, University of ….., Tehran,Iran, (10 Normal Arial)

    (Email: Arial    10 pt. Italic)

    2- Department of Physics, Shahid Chamran University, Ahwaz,Iran

    (Email: Arial    10 pt. Italic)

     

    Abstract (12, bold, Arial )

     

     

    cm 5/2

     

    cm 5/2

     

    Abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text abstract text (11 Arial)

    Keywords: Keywords ,Keywords, Keywords (11 italic Arial)

     

     

     

     

     

    مقدمه (ب.لوتوس pt. 14 پررنگ)

    cm 5/2

     

    cm 5/2

     

    به منظور یکسان سازی مجموعه مقالات این کنفرانس و نیز برای آنکه امکان ترکیب و انتقال فایل کامپیوتری آنها فراهم شود، لازم است که همه مقالات با طرحی یکسان و کاملاً هماهنگ تهیه و تایپ شوند. این راهنما به نویسندگان مقالات فارسی کمک می‌کند تا مقاله خود را با طرح مورد قبول کنفرانس تهیه نمایند. توجه شود که فرمت ظاهری این راهنما و نگارش آن منطبق بر دستورالعمل مورد قبول کنفرانس است.

     

    تمام مقالات بایستی با سربرگ فرمت مقالات اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی

     و مطابق با این نمونه ارسال شوند.

    برای تایپ مقاله به زبان فارسی، فقط از نرم افزار مایکروسافت ورد در محیط ویندوز با امکانات فارسی استفاده کنید. متن اصلی مقاله به صورت تک ستونی با قلم (فونت) ب.لوتوس و اندازه pt. 12 تک فاصله (single space) تهیه شود. عنوان همه بخش‌ها با قلم ب.لوتوس و اندازه pt. 14 پررنگ و عنوان زیربخش‌ها با قلم لوتوس و اندازه 12پررنگ تایپ شود. عنوان هر بخش یا زیربخش، با یک خط خالی فاصله از انتهای متن بخش قبلی تایپ و شماره‌گذاری شود. خط اول همه پاراگراف‌ها باید دارای تورفتگی به اندازه cm 7/0 باشد.

    نسخه‌های ارسالی به دبیرخانه کنفرانس

    ارسال اصل مقالات تنها از طریق سایت کنفرانس می­باشد. فایل مقاله باید به گونه‌ای باشد که در صورت نیاز بتوان به راحتی و بدون کار اضافه‌ای آن را باز کرد، پرینت گرفت یا به چاپخانه تحویل داد. دبیرخانه، از بررسی مقالاتی که مطابق این دستورالعمل تهیه نشده باشند، معذور است و عواقب ارسال اینگونه مقالات بر عهده نویسنده است.

    نویسندگان محترم توجه داشته باشند که کلیه مکاتبات مربوط به مقالات صرفا از طریق اعلام در سایت صورت می­گیرد، بنابراین از ارسال مقالات از طریق پست و یا Email خودداری نمایند.

     

    حداکثر طول مقاله

    15mm

    مقالات باید در اندازه‌ صفحه A4چاپ شده باشند. باتوجه به محدودیت درچاپ مقالات، تعداد صفحات مجاز برایمقالات حداقل4 و حداکثر10 صفحه می‌باشد.این تعداد صفحات با درنظرگیری تمامی شکل ­ها، جداول و مراجع مقاله می­باشد. هر مقاله باید به صورتword تهیه و ارسال شود .

    در هر بخش یا زیربخش یک یا چند بند (پاراگراف) وجود دارد. دقت شود که جملات هر بند زنجیروار به هم مربوط باشند و یک موضوع را دنبال کنند.

     

    واژه‌های خارجی در متن فارسی

    برای واژه‌ها و نام‌های خارجی، حتی‌الامکان از معادل‌های فارسی مصطلح و مصوب استفاده نمائید. در مورد نام‌های خارجی غامض یا معادل‌های غیرمصطلح فارسی، فقط در اولین ارجاع و بلافاصله پس از ذکر این گونه واژه‌ها، معادل لاتین آن را به صورت زیرنویس[1] در پایین همان صفحه قید نمائید.

     

    زیرنویس­ها

    در صورت نیاز به درج زیرنویس، همه ‌ موارد فارسی و به صورت راست‌چین با قلم ب.لوتوس و اندازه pt. 11 و زیرنویس­های لاتین به صورت چپ‌چین با قلم   Arial      اندازه pt. 9 نوشته شوند.

     

    جدول‌ها

    هر جدول باید دارای شماره و عنوان (توضیح) باشد، که در سمت راست بالای جدول با قلم لوتوس پررنگ و اندازه pt. 10 تایپ و به ترتیب از 1 شماره‌گذاری می‌شود. بهتر است جدول‌ها در داخل متن و پس از جایی که به آنها ارجاع می‌شود، درج گردند. عنوان ستون­های جداول بایستی به صورت وسط چین (ب.لوتوس pt. 9 پررنگ) و کلیه متون در داخل جدول اگر فارسی باشند به صورت راست­چین (لوتوس pt. 10 نازک) و اگر لاتین باشند به صورت چپ­چین (Arial    8 pt.) باید تایپ شوند. همه اعداد در جدول‌ها باید به صورت فارسی و وسط چین تایپ شوند. ذکر واحد کمیت‌ها در جدول الزامی است. هر جدول با یک سطر خالی فاصله از متن ماقبل و مابعد آن قرار گیرد. و نیز اگر جدول­ها دارای مرجع می­باشند بایستی شماره مرجع در داخل کروشه در انتهای عنوان جدول ذکر شود. جدول 1 مطابق دستورالعمل فوق تهیه شده است. در این جدول نوع و اندازه قلم مورد نیاز برای تدوین مقالات فارسی به صورت خلاصه آمده است. (توجه شود که خود جدول نیز باید در موقعیت وسط­چین نسبت به طرفین کاغذ قرار گیرد.)

  • فهرست و منابع نحوه نگارش گزارش سمینار

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت