فهرست و منابع پایان نامه بررسی روش های آموزشی ناشنوایان و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی 
                                        فهرست:
پیشگفتار  ..........................................................................................................................................................................................
خلاصه تحقیق  ............................................................................................................................................................................
فصل اول : طرح تحقیق ...............................................................................................................................................
         مقدمه ....................................................................................................................................................................................
بیان مسئله .....................................................................................................................................................................................
اهمیت مسئله ............................................................................................................................................................................
اهداف تحقیق ........................................................................................................................................................................
فرضیه  ..................................................................................................................................................................................................
محدودیتها  ......................................................................................................................................................................................
تعریف اصطلاحات و مفاهیم خاص  ............................................................................................................
فصل دوم : بررسی ادبیات تحقیق   ............................................................................................................
تاریخچه  ..............................................................................................................................................................................................
              سابقه تعلیم و تربیت ناشنوایان در ایران  .................................................................
         سابقه تاریخی تعلیم و تربیت ناشنوایان  ..............................................................................
تعریفی بر ناشنوایی  ..........................................................................................................................................................
علل ناشنوایی  .............................................................................................................................................................................
طرق های سنجش شنوایی .........................................................................................................................................
انواع ناشنوایی  ..........................................................................................................................................................................
روش های آموزش زبان به ناشنوایان  ......................................................................................................
چند نکته در مورد لب خوانی  ...................................................................................................................................
شیوع ناشنوایی  ........................................................................................................................................................................
مشاوره با والدین کودکان ناشنوا  ....................................................................................................................
فصل سوم : روش پژوهش  .....................................................................................................................................
        جامعه و نمونه آماری  .......................................................................................................................................
        روش نمونه گیری  ...................................................................................................................................................
ابزار اندازه گیری روش گردآوری داده ها  ..............................................................................................
فصل چهارم : یافته های پژوهش  ..............................................................................................................
فصل پنجم : بحث و تفسیر  ...................................................................................................................................
بحث و نتیجه گیری  ...............................................................................................................................................................
پیشنهادها  .....................................................................................................................................................................................
پرسشنامه  .......................................................................................................................................................................................
فهرست منابع  ..........................................................................................................................................................................
ضمائم   ...............................................................................................................................................................................................
 
منبع:
آر.دی ساویج –ال . ایوانز- جی اف – ساویج . روانشناس ارتباط با کودکان ناشنوا . مترجم شرمین خزائلی . انتشارات آستان قدس رضوی . معاونت فرهنگی 1371
- دانیل پی هالاهان . جیمز ام . کافمن – کودکان استثنایی (مقدمه ای بر آموزشهای ویژه . مترجم مجتبی جوادیان . انتشارات آستان قدس رضوی – تاریخ انتشار . چاپ اول 1371
- کودکان استثنایی – تالیف محمود پاکزاد . تهران وزارت فرهنگ وارشاداسلامی – سازمان چاپ وانتشارات 1376
- کودکان استثنایی . مشاوره خانواده . مترجم نرگس ادیب سرشکی
- مجله تعلیم وتربیت استثنایی اسفند 74 – شماره 6 احمد امیدوار
- روزنامه همشهری – سال هفتم – 24 اسفند 75
- آشنایی با ویژگیها ومسائل کودکان استثنایی دوره کاردانی کد 9001 سازمان چاپ ونشر کتاب های درسی . حاج بابایی . مرتضی دهقانی . هشتمین . یاور 1372
- مؤلف . دکتر پرویز شریفی درآمدی – روانشناسی کودکان استثنایی 
- ترجمه تالیف از کینیک جان ترسی
- دکتر غلامعلی افروز – مقدمه ای بر روانشناسی کودکان استثنایی
- دکتر بهروز میلانی فر – روانشناس کودکان ونوجوانان
- فری اس تیدول . ترجمه حمیده طباطبایی راهنمایی آموزش زبان به ناشنوایان